۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۹
کد خبر: ۲۷۳۷۹۹
استاد حوزه و دانشگاه:

رژیم صهیونیستی عامل اصلی جنایت های منطقه است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه بابل گفت: روز قدس روز وحدت جهان اسلام و تجدید بیعت با آرمان امام راحل و امام خامنه ای برای مقابله با دشمنان اسلام است تا به زودی شاهد آزادی قس شریف به عنوان قبلکه گاه نخستین جهان اسلام باشیم.
نماينده ولي فقيه در دانشگاه آزاد منطقه سه

حجت‌الاسلام سیدحسین ابراهیمیان، مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه های آزاد مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل با بیان این که سرنوشت و امنیت ملی ما با روز جهانی قدس گره خورده است، گفت: دفاع از فلسطین و آرمان قدس شریف برای اعتبار نظام در عرصه جهانی یک امر حیاتی است.

 

وی افزود: دفاع از ملت فلسطین سیاست راهبردی نظام اسلامی ما است که هم مبنای عقیدتی و ایدئولوژیک دارد.

 

این استاد حوزه و دانشگاه به مبانی منافع ملی ایران در دفاع از فلسطین و آزادی قدس شریف پرداخت و تصریح کرد: دفاع از ملت فلسطین در راستای تأمین امنیت ملی ما است زیرا رژیم صهیونیستی دشمن شماره یک اسلام و نظام اسلامی است.

 

وی به توطئه های سردمداران رژیم غاصب صهیونیستی و تهدیدات مکرر در دشمنی با ملت ایران اشاره کرد و ادامه داد: حتی اگر کشور ایران بخواهد تنها به فکر منافع و امنیت ملی خود باشد حضور نظامی قوی اسرائیل را در هزار و 500 کیلومتری خود که تهدید جدی برای ایران است را نمی‌تواند نادیده بگیرد.

 

حجت الاسلام ابراهیمیان به تبیین بیان امام راحل در غده سرطانی خواندن رژیم صهیونیستی پرداخت و خاطرنشان کرد: پایه و اساس شکل گیری رژیم جعلی صهیونیستی بر اساس گسترش این رژیم کودک کش و تروریست است که همواره شعار سه‌گانه تصرف از نیل تا فرات، اسرائیل بزرگ و اسرائیل بدون مرز را بر زبان می رانند.

 

وی افزود: اگر این غده سرطانی با جراحی از میان امت اسلامی برداشته نشود، باید منتظر افزایش تجاوز این رژیم و گسترش این سرطان و تروریست در سطح منطقه باشیم.

 

امام جمعه موقت بابل به بیان مسأله حقوقی دفاع از ملت فلسطین از سوی جمهوری اسلامی پرداخت و اذعان کرد: بر اساس اصل 11،152 و 154 قانون اساسی، ما موظف به دفاع از حقوق همه مسلمانان هستیم و این وفاق و همدلی ملت ایران با مردم فلسطین مبنای قانونی دارد.

 

وی ادامه داد: وجدان و عاطفه بشری هم بر دفاع از مظلوم حکم می‌کند زیرا دیدن جنایت وحشیانه صهیونیست ها از زمان شکل گیری رژیم غاصب اسراییل تاکنون برای هر فرد دارای وجدان غیر قابل تحمل است.

 

حجت الاسلام ابراهیمیان تدبیر مسؤولان نظام و کمک های مادی، معنوی و سیاسی از فلسطین و مقاومت اسلامی را بر اساس حکمت و تدبیر دانست و گفت: صهیونیست با حمایت آمریکا و انگلیس و مجهز بودن به سلاح‌های اتمی تهدید جدی برای کشور ما است و ما امروز چاره‌ای نداریم که با حمایت‌های مادی و معنوی از فلسطین، تهدید جنگ را به درون خود اسرائیل بکشانیم.

 

وی افزود: روز قدس روز وحدت جهان اسلام و تجدید بیعت با آرمان امام راحل و امام خامنه ای برای مقابله با دشمنان اسلام است تا به زودی شاهد آزادی قس شریف به عنوان قبلکه گاه نخستین جهان اسلام باشیم./1313/ت302/ب1

ارسال نظرات