۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۱
کد خبر: ۲۷۳۸۱۷
کارشناس مسائل دینی:

روز قدس صحنه به نمایش گذاشتن غیرت دینی و ملی مؤمنان بود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام پیشه‌ور گفت: حضور مردم ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس به دشمنان ثابت کرد که در همه احوال پای آرمان‌ها و اهداف دینی خود خواهند ماند.
مراسم راهپيمايي روز جهاني قدس

حجت‌الاسلام وهاب پیشه‌ور، کارشناس مسائل دینی، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: همانطور که انتظار می‌رفت جمعیت فراوان مردم با زبان روزه و پس از شب‌زنده‌داری شب قدر حضور باشکوهی را در راهپیمایی روز قدس رقم زد.

 

وی افزود: راهپیمایی روز قدس صحنه به نمایش گذاشتن غیرت دینی و ملی مؤمنان است از این رو حضور در این راهپیمایی به دشمنان ثابت کرد که پای آرمان‌ها و اهداف دینی خود در همه احوال خواهیم ماند.

 

حجت‌الاسلام پیشه‌ور تصریح کرد: ما در روز قدس نشان دادیم که به تأسی از امیر مؤمنان علی(ع) و حضرت اباعبدالله(ع) هیچ‌گاه تن به ذلت نخواهیم داد و آمده بودیم که مشت محکمی بر دهان دشمنان بزنیم.

 

وی اضافه کرد: قطعا دشمنان اسلام اگر چه از گونه‌های مختلف هستند اما در یک لباس جامع دشمنی با اسلام قرار گرفته‌اند بنابراین زیباترین جلوه وحدت زمانی است که ما مسلمانان با فرق و مذاهب گوناگون در لباس وحدت در کنار هم قرار بگیریم و شعار "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" را سر دهیم./831/ت302/ب4

ارسال نظرات