۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۹
کد خبر: ۲۷۳۸۲۴
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

ترویج فرهنگ حجاب و عفاف نیازمند عزم همگانی است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که ترویج فرهنگ حجاب و عفاف نیازمند عزم همگانی است، تصریح کرد: حجاب و عفاف مسئله ای مهم و اساسی بوده که باید در راستای ترویج آن تلاش شود.
امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران، امشب در جمع نمازگزاران و روزه داران شهر آمل، افزود: سبک زندگی اسلامی باید در جامعه نهادینه شده و تلاش کنیم تا به بهترین نحو ممکن از آن بهره گیری کنیم.


امام جمعه آمل با بیان این که پیامبر گرامی اسلام نیز تاکید بر بهره گیری از سبک زندگی دینی و استفاده از پوشش مناسب دارند، بیان داشت: باید حجاب اسلامی و پوشش مناسب در جامعه به بهترین نحو ممکن رعایت شود.


وی با تاکید بر این که تلاش همه ما باید در راستای بهره گیری از سبک زندگی اسلامی باشد، افزود: ما امتی الگو و پیشاهنگ هستیم که همگان به ما توجه دارندو باید به درستی گام برداریم.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که ترویج فرهنگ حجاب و عفاف نیازمند عزم همگانی است، تصریح کرد: حجاب و عفاف مسئله ای مهم و اساسی بوده که باید در راستای ترویج آن تلاش شود.


حجت الاسلام رحمانی آملی خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ حجاب و عفاف باید با تلاش و همکاری همگان صورت گرفته که تنها نیروی انتظامی نمی تواند مسئله را حل کند و باید مواظبت داشته و دست در دست هم دهیم.


امام جمعه آمل با بیان این که عده ای در مسیر نیستند باید به آنان آگاهی داده شود، گفت: خواهران محجبه و صالحان باید رفتاری شایسته با افراد بدحجاب داشته و آنان را به درستی ارشاد کنند.


وی با اشاره به این که امربه معروف و نهی از منکر باید با رعایت شرایط لازم صورت گیرد، بیان داشت: این گونه نباشد تا همراه با ارشاد دیگران بخواهیم خود را بالا ببریم.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران افزود: دشمنان می خواهند سبک زندگی غربی را در جامعه ترویج دهند که همگان باید هوشیار و مراقب بوده و اهتمام شایسته ای داشته باشیم.


حجت الاسلام رحمانی آملی تصریح کرد: انسان باید عقل محوری را در زندگی خود نهادینه کرده و از سیره نورانی اهل بیت معصومین(ع) استفاده کند تا بتواند در مسیر تعالی قرار گیرد./950/پ202ب1

ارسال نظرات