۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۲
کد خبر: ۲۷۳۸۲۵
استاد حوزه علمیه مازندران:

آمریکا در پی تأمین منافع رژیم صهیونیستی در مذاکرات است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران به تغییر مواضع آمریکایی ها در روند مذاکرات هسته ای اشاره کرد و با بیان این که ملت ایران هیچ اعتمادی به آمریکایی نداشته و ندارند، بیان داشت: آمریکا در پی تأمین منافع رژیم صهیونیستی در مذاکرات است.
امام جمعه دابودشت

حجت الاسلام مهدی تقی زاده، استاد حوزه و دانشگاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با اشاره به مذاکرات هسته ای، گفت: چه مذاکرات به ثمر برسد یا نرسد عزت با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.


امام جمعه دابو و دشت سر با بیان این که آن ها در همان مسیری که آرمان امام راحل مبنی بر شیطان بزرگ بود هستند، افزود: شیطنت آمریکا تداوم داشته و در همان راستا قدم برمی دارند.


حجت الاسلام تقی زاده با تاکید بر این که تیم مذاکره کننده هسته ای ایران اسلامی جانانه در مذاکرات حضور داشته و از حقوق ملت ایران دفاع می کند، تصریح کرد: این گروه با همدلی و همزبانی در برابر هجمه های غرب قرار گرفتند.


وی با قدردانی از فعالیت های تیم مذاکره کننده هسته ای، خاطرنشان کرد: تیم مذاکره کننده هسته ای در مسیر رهنمودهای ولایت فقیه قدم بردارد که بهره گیری از آن سبب عزت و سعادت می شود.


استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که همه ما خواهان عزت و اقتدار نظام اسلامی هستیم، گفت: توافق خوب مورد حمایت بوده و هرگز اجازه دسترسی به مراکز نظامی خود را نمی دهیم.

 

حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که امروز دنیا به حقانیت صلح آمیز بودن فناوری هسته ای ایران اسلامی پی برده است، افزود: تلاش آمریکا و رژیم صهیونیستی برای به حاشیه بردن موضوع هسته ای کشورمان بی فایده خواهد بود.

 

وی با بیان این که تیم مذاکره هسته ای کشورمان با اقتدار در برابر زیاده خواهی آمریکا و غرب ایستاد، تصریح کرد: این ایستادگی و اقتدار تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان بار دیگر منطق و حقانیت نظام اسلامی را به دنیا اثبات کرد. 

 

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان با صداقت، تدین و ایستادگی در برابر زورگویان جهان ایستادند و از منافع ملی ایران اسلامی دفاع کردند، تصریح کرد: فرزندان نظام مقدس جمهوری اسلامی مدافع حقیقی آرمان ها و ارزش های انقلاب هستند.

 

وی در ادامه سخنان خود به تغییر مواضع آمریکایی ها در روند مذاکرات هسته ای اشاره کرد و با بیان این که ملت ایران هیچ اعتمادی به آمریکایی نداشته و ندارند، بیان داشت: تاریخ آمریکا در برابر ملت ایران سرشار از توطئه و جنایت است.

 

امام جمعه دابو و دشت سر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور پرشور و حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس، بیان داشت: همواره باید قدردان این مردم ولایت مدار باشیم که در همه عرصه ها حضوری فعال و با بصیرت دارند.

 

وی با بیان این که مسلمانان جهان باید با وحدت و ایستادگی در مقابل هجمه های دشمنان قرار گیرند، افزود: فلسطین حلقه وصل همدلی و همزبانی و مدافع قبله نخستین مسلمانان است./950/ت302/ب1

ارسال نظرات