۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۴:۳۰
کد خبر: ۲۷۳۸۳۶
استاد درس خارج حوزه علمیه قم:

عزت و شرافت ملت ایران باید در مذاکرات هسته ای حفظ شود

خبرگزاری رسا ـ استادر درس خارج حوزه علمیه قم با تأکید بر پایبندی بر خطوط قرمز نظام در مذاکرات گفت: مذاکره کنندگان هسته ای با رشادت و شهامت در حال مذاکره هستند که امید است که در ادامه نیز با این روحیه در مقابل آنها بایستند، عزت و شرافت ملت ایران باید در مذاکرات هسته ای حفظ شود.
حجت الاسلام والمسلمين مهدي سليماني

حجت الاسلام مهدی سلیمانی اردهالی، استاد درس خارج حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که فریاد مرگ بر اسرائیل ملت ایران و ملت های آزاده جهان، ضامن نابودی اسرائیل است، گفت: اسرائیل بداند این فریادها و اعلام انزجار ملت ایران، ریشه اسرائیل را از بن برخواهد کند.

 

وی افزود: وجود حاکمیت غاصب اسرائیل و ادامه تجاوزات آن، لکه ننگی برای سازمان های حقوق بشر و بین المللی است که مدعی حفظ حقوق بشر هستند، اما کوچکترین اقدامی از آنها برای رفع این مشکلات دیده نشده است.

 

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به این که رژیم کودک کُش آل سعود نیز لکه ننگی است که بر دامان این سازمان ها اضافه شده است، گفت: حدود 100 روز است که آل سعود، زنان و کودکان یمنی را می کُشند، از این رو می توان گفت که حاکمان عربستان حقیقتا صهیونیست هستند.

 

امام جمعه مشهد اردهال کاشان گفت: رییس سازمان ملل به قطعنامه ای اکتفا می کند و پیش از آن که حکومت سعودی را محکوم کند، یمنی ها و انصارالله را محکوم کرده است.

 

استاد درس خارج حوزه علمیه قم گفت: در جنگ تحمیلی بعد از مشاهده پیشرفت ایران و تضعیف عراق، سازمان ملل به میدان آمد و با صدور قطعنامه، جنگ پایان یافت و امروز نیز با قدرت گرفتن انصارالله، سازمان ملل وارد میدان شده است تا از شکست عربستان جلوگیری کند.

 

عزت و شرافت ایران اسلامی در مذاکرات حفظ شود

به گفته وی، یمنی ها به دنیا نشان دادند راه سلطه بر آمریکا و اسرائیل غاصب، فقط مقاومت، بصیرت و بیداری ملت ها است.

 

حجت الاسلام سلیمانی گفت: مذاکره کنندگان هسته ای با رشادت و شهامت در حال مذاکره هستند که امیدواریم در ادامه نیز با این روحیه در مقابل آنها بایستند.

 

امام جمعه مشهد اردهال کاشان با تأکید بر پایبندی بر خطوط قرمز نظام در مذاکرات، گفت: عزت و شرافت ملت ایران باید در مذاکرات هسته ای حفظ شود.

 

استاد درس خارج حوزه علمیه قم تأکید کرد: اگر طرف مقابل در مذاکرات به دنبال پایمال کردن حق ملت ایران و به بن بست رساندن مذاکرات باشد، ملت ایران تمام هیمنه آمریکا و استکبار را زیر پای خود لِه خواهد کرد./1307/ت302/ش

ارسال نظرات