۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۲۷۴۲۱۰
آیت الله ممدوحی:

آیت الله صافی نگاهی موشکافانه به مباحث مهدوی دارد/ «منتخب الاثر» سندی ماندگار از مرجع شیعه است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله ممدوحی گفت: منتخب الاثر کتابی است که با گذشت 6 دهه کهنه و فرسوده نشده و به عنوان سندی ماندگار از مرجع شیعه باقی خواهد ماند.
آيت الله ممدوحي

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از انتشارات حضرت آیت الله صافی گلپایگانی، آیت الله حسن ممدوحی، عضو مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به شخصیت حضرت آیت الله صافی گلپایگانی بیان کرد: این فقیه برجسته مرجعی ولایی و مهدی شناس است که از دوران جوانی عمر خود را صرف شناخت معرفتی ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف کرده است.

 

وی با اشاره به نگاه حضرت آیت الله صافی گلپایگانی به مسائل مهدوی گفت: این مرجع تقلید به مباحث مهدوی نگاهی موشکافانه دارد و از جوانی در این زمینه به صورت ویژه به تحقیق و تالیف پرداخته است .

 

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به بدیع بودن آثار حضرت آیت الله صافی گلپایگانی گفت: آثار این مرجع تقلید در همه زمینه ها به عنوان یک منبع محسوب شده و محققان و پژوهشگران می‌توانند از آن استفاده کنند.

 

آیت الله ممدوحی با اشاره به آثار ماندگار حضرت آیت الله صافی گلپایگانی در زمینه های مختلف بیان کرد: پویایی آثار این مرجع تقلید نشان از آگاهی و علم وی در زمینه‌های گوناگون است.

 

وی با تأکید براینکه آیت الله صافی از دوران جوانی به تحقیق و تالیف اهتمام داشته است، گفت: منتخب الاثر یادگار دوران جوانی این عالم برجسته است که با گذشت زمان دچار کهنگی و فرسودگی نشده است.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: منتخب الاثر سندی محکم برای محققان مهدوی است که با گذشت حدود 6 دهه از زمانی که این کتاب ارزشمند منتشر شده است می تواند پاسخگوی بسیاری از شبهات مهدوی باشد.

 

وی به مهم‌ترین آثار حضرت آیت الله صافی گلپایگانی اشاره و بیان کرد: منتخب‌الاثر یکی از آثار ماندگار این عالم آگاه است که به‌ عنوان سندی محکم در پاسخ به شبهات مهدویت محسوب می‌شود و منبع موثقی برای پژوهشگران است.

 

آیت الله ممدوحی خاطرنشان کرد: منتخب الاثر سندی ماندگار است که از سوی مرجعیت شیعه با استفاده از منابع غیر شیعی در اثبات مهدویت نوشته است و این اثر جامع تا ابد باقی خواهد ماند./998/د102/ج

ارسال نظرات