۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۲
کد خبر: ۲۷۴۲۶۹

قاری مصری قالیچه دستبافی را به حرم امام رضا اهدا کرد

خبرگزاری رسا ـ اهدای قاری مصری قالیچه دستبافت به حرم امام رضا(ع)، معارفه مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه استان زنجان، ثبت نام 5700 هزار نفر در طرح تربیت حافظان قرآن استان مرکزی چند خبر کوتاه از سازمان اوقاف و امور خیریه است.
اخبار کوتاه

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، استاد فتحی عبدالرحمن از قاریان اعزامی کشور مصر که در روزهای اخیر برای تلاوت قرآن و حضور در محافل قرآنی در خراسان شمالی حضور داشت ، در 10 امامزاده و مسجد استان به تلاوت قرآن پرداخت.

 

بنابراین گزارش، قاری مصری، قالیچه ای را که از سوی مردم شهرستان بجنورد به وی اهداء شده بود ، در بازگشت به مشهد مقدس به حرم مطهر حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) اهداءکرد.

 

مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه استان زنجان معرفی شد

 

مراسم تودیع و معارفه مدیر کل سابق و مدیر کل جدید اوقاف و امور خیریه استان زنجان با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین علی محمدی، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برگزار شد.

 

این مراسم از ساعت 10 صبح در محل دارالقرآن کریم زنجان آغاز و با تقدیر از زحمات حجت‌الاسلام علی باقری مدیرکل سابق اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان، حجت‌الاسلام احمد نیکنام به عنوان مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه استان زنجان معرفی شد.

 

ثبت نام 5700 هزار نفر در طرح تربیت حافظان قرآن استان مرکزی

حجت‌الاسلام اصغر سلطانی سهمیه مرحله چهارم طرح تربیت حافظان قرآن کریم استان را 7 هزار و 460 نفر عنوان کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر 5 هزار و 700 نفر در مرحله چهارم طرح ثبت نام کرده‌اند.

 

وی، با اشاره به استقبال مردم استان از طرح تربیت حافظان خاطرنشان کرد: بیشترین آمار ثبت نام مرحله چهارم مربوط به شهرستان اراک با 2 هزار و 443 نفر و کمترین آمار نیز مربوط به شهرستان فراهان با 190 نفر است.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف استان افزود: تاکنون سهمیه ابلاغی شهرستان‌های دلیجان، آشتیان و شازند در طرح تکمیل شده و سهمیه مابقی شهرستان‌ها نیز بزودی محقق خواهد شد./1325/د101/ف

ارسال نظرات