۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۲۷۴۳۹۵
امام جمعه سنقر:

مسلمانان قاطعانه از ارزش های انقلاب و اسلام ناب محمدی دفاع کنند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه سنقر با بیان این‌که هدف دشمنان دست کشیدن ما از قدرت نظامی و اقتصادی و غفلت در این زمینه است تا بتوانند از این موقعیت سوء استفاده کرده و به سرزمین‌های اسلامی حمله کنند، گفت: مسلمانان باید قاطعانه ارزش های انقلاب و اسلام ناب محمدی را حفظ کنند.
حجت الاسلام شمس الله برقراري، امام جمعه سنقر و کليايي

حجت الاسلام شمس الله برقرای، امام جمعه شهرستان سنقر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با اشاره به مبارزه پایان ناپذیر با استکبار عنوان داشت: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند مبارزه با استکبار یک دستور قرآنی و از مبانی انقلاب است.


حجت الاسلام برقراری با اشاره به آیاتی از قرآن کریم خاطرنشان کرد: مسلمانان باید در برابر کفار شدت به خرج داده و قاطعانه به حفظ ارزش های انقلاب و اسلام ناب محمدی بپردازند و از سوی دیگر با مسلمانان مهربان و رئوف باشند.


وی در ادامه افزود: به فرموده امام علی(ع)، باید دشمن ظالمان و یاور مظلومان بود، دشمنان را نباید ولی و دوست خود قرار داد و سرپرستی و ولایت یهود و نصاری را بر خود، نباید پذیرفت چون به عهد و پیمان خود پایبند نبوده و قرآن کریم بارها خوی استکباری و حقیقت ذات دشمن را برای ما آشکار کرده است.


امام جمعه سنقر تصریح کرد: هدف دشمنان دست کشیدن ما از قدرت نظامی و اقتصادی و غفلت در این زمینه است تا بتوانند از این موقعیت سوء استفاده کرده و به سرزمین های اسلامی حمله کنند.


وی ابراز کرد: ما در بحث هسته ای وارد مذاکره با دشمنان شده ایم زیرا از این راه باید به احقاق حقوق خود بپردازیم و کشور ما خواستار لغو تحریم های ظالمانه دشمنان است، اما ما در جریان های دیگر با مستکبران اختلافات عمیقی داریم.


حجت‌الاسلام برقراری بیان داشت: دشمنان اسلام حامی ظالمان هستند و همواره حقوق مظلومان جهان را پایمال می کنند اما اسلام بر یاری مظلومان تأکید دارد، دشمنان نمی‌خواهند مسأله سوریه، یمن و فلسطین را به صورت مسالمت‌آمیز حل کنند و به دنبال ایجاد تفرقه بیشتر میان مسلمانان بوده و با حمایت از تروریسم خوی شیطانی خود را نشان می دهند.


امام جمعه سنقر با اشاره به اینکه اسلام دین رأفت، رحمت و عطوفت است، اظهار داشت: اسلام افراد را به توحید دعوت می کند و کسانی که در امر توحید مشترک هستند را به وحدت دعوت می کند، وحدت و برابری میان مسلمانان، از آموزه های اسلام ناب محمدی است، رأفت خدا بر بندگان یکسان بوده و مسلمانان در مقابل کسانی که به اسلام تعدی می کنند صف آرایی کرده و با قدرت به مبارزه می پردازند.


وی در پایان تصریح کرد: نباید چهره اسلام ناب محمدی را تحریف کرده و با چهره ای ساختگی به تخریب ارزش های حقیقی اسلام پرداخت./857/ت302/ح

ارسال نظرات