۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۲۷۴۴۴۴
امام جمعه پلدختر مطرح کرد؛

پیشگیری از فساد و حفظ کیان خانواده مهم‌ترین آثار تبیین فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه پلدختر با بیان این که تبیین فرهنگ حجاب و عفاف وظیفه ای همگانی است و باید از ابزارهای مختلفی در این راستا استفاده کنیم، گفت: سلامت نسل جدید جامعه، پیشگیری از فساد اخلاقی، مبارزه با مظاهر بی دینی و حفظ کیان خانواده از مهم‌ترین آثار تبیین فرهنگ حجاب عفاف در جامعه است.
حجاب و عفاف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمد سوری، امام جمعه پلدختر ظهر امروز در همایش حجاب و عفاف که در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، گفت:  تذکر لسانی، شاخص ترین مرتبه امر به معروف و نهی از منکر است.

 

وی با بیان این که امر به معروف و نهی از منکر باید مورد توجه آحاد جامعه قرار گیرد، افزود: امر به معروف و نهی از منکر در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان باید نهادینه شود.

 

حجت الاسلام سوری با اشاره به توطئه‌های فرهنگی دشمن در زمینه حجاب و رواج بدحجابی و بی حجابی عنوان داشت: باید در برابر معظلات بدحجابی و بی حجابی مقابله کرد.

 

امام جمعه پلدختر با یادآوری به این که کشورهای استکباری از راه‌های گوناگون نتوانسته به اهداف خود برسند و به اسلام ضربه بزنند، خاطرنشان کرد: امروز دشمنان اسلام از حوزه فرهنگی درصدد ضربه زدن به اسلام هستند.

 

حجت الاسلام سوری با بیان این که امروز دشمنان اسلام زنان و دختران جامعه اسلامی را هدف قرار داده اند، ادامه داد: زنان جامعه اسلامی باید در برابر توطئه های دشمن هوشیار باشند.

 

وی سلامت نسل جدید جامعه، پیشگیری از فساد اخلاقی، مبارزه با مظاهر بی دینی و حفظ کیان خانواده را از مهم‌ترین آثار تبیین فرهنگ حجاب عفاف در جامعه بیان کرد.

 

امام جمعه پلدختر با تأکید بر توجه نهادهای فرهنگی و تلاش در جهت نهادینه کردن فرهنگ حجاب و عفاف اظهار داشت: بهترین راهکار در این راستا استفاده از ابزار زبان است.

 

گفتنی است، در پایان همایش حجاب و عفاف از نمایشگاه حجاب و عفاف از سوی مددجویان حاضر در این همایش بازدید به عمل آمد./9459/پ202/ح

ارسال نظرات