۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۵:۲۴
کد خبر: ۲۷۴۵۶۷
سعید جلیلی تبیین کرد؛

هراس استکبار از نظام اسلامی حول محور ولایت است نه از انرژی هسته ای

خبرگزاری رسا ـ نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی گفت: امروز دشمنان اسلام و استکبار جهانی به خاطر اقتدار جهانی ما که حول محور ولایت به وجود آمده می ترسد، نه از انرژی هسته ای ما و باید همیشه و در هر حال پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا هیچ گاه دشمن بر ما غالب نشود.
سعيد جليلي در تجليل از مرد تقوا و تدبير

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، سعید جلیلی نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی در سخنرانی که در شب بیست و هفتم ماه مبارک رمضان در مسجد سید برگزار شد، گفت: افرادی که امام خود را می شناسند و دستوراتش را اطاعت می کنند، از بالاترین مراتب عقل برخوردارند.

 

وی در ابتدا با اشاره به امامت حضرت علی(ع) افزود: امامت ایشان فرصت بسیار خوبی بود برای افراد حقیقت جو، چرا که ایشان بهترین رهبر و برترین هدایت کننده بودند.

 

جلیلی با اشاره به حضور دویست و پنجاه ساله امامت درمیان مردم افزود: در زمان حضور امامت درمیان مردم، امت قدر ناشناسِ به ظاهر مسلمان، بدترین فجایع را در حق ایشان مرتکب شدند.

 

وی بیان داشت: دوران حکومت حضرت علی (ع) و امام حسن مجتبی (ع)، فرصت بسیار خوبی بود تا اسلام حقیقی در کشورهای مسلمان به اجرا درآید ولی در همین دوران نیز امامت تنها از طرف مردم و خواص پشتیبانی نشد.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به صلح امام حسن (ع) با معاویه افزود: امام حسن(ع) دلیل صلح خود را با معاویه عدم همراهی مردم با امامت می دانستند.

 

جلیلی با اشاره به دعای جامعه کبیره بیان داشت: وقتی ما می توانیم یک جامعه آرمانی داشته باشیم که با تمام وجود، ویژگی هایی که در این دعا برای اهل بیت قائل می شویم قبول داشته باشیم.

 

وی گفت: نمونه بارز همراهی مردم با دولت را در جمهوری اسلامی ایران شاهد هستیم و همین دلیل پیروزی های متعدد جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف داخلی و خارجی است./939/پ202/ش

ارسال نظرات