۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۲۷۴۶۲۵
فولادگر در جمع خبرنگاران:

ایستادگی تیم مذاکره‌کننده در مذاکرات هسته‌ای با ارزش است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت:حضور چند روزه تیم مذاکرات هسته‌ای در مقابل قدرت‌های جهانی بسیار باارزش است، هرچند که نقدهایی به آن وارد باشد، اما این حضور طولانی در چند سال اخیر بی‌سابقه بوده است.
حميدرضافولادگر

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، فولادگر در جمع خبرنگاران با اشاره طومار امضا شده توسط مردم شرق اصفهان در دفاع از مذاکرات هسته ای، بیان کرد: اکثر مردم شرق اصفهان که این طومار را امضا کرده اند جزو اقشار محروم هستند ولی همیشه مشارکت 90 درصدی خود را در انتخابات و دیگر صحنه‌ها نشان داده‌اند.

 

وی با بیان اینکه امیدواریم در مذاکرات نتایج خوبی در راستای حفظ خطوط قرمز نظام حاصل شود و ایران فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای خود را نه بیشتر و نه کمتر از پروتکل و تعهدها ادامه دهد، تصریح کرد:توافق هسته ای نشان می دهد که 1+5 حق مسلم ملت ایران را در استفاده از انرژی صلح آمیز هسته ای به رسمیت شناخته است و ما نیز چیزی فراتر از حق قانونی خود از آنها مطالبه نکرده ایم.

 

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در مذاکرات هسته ای ما شاهد اقتدار ملت ایران بوده ایم، افزود: اینکه شش قدرت جهان یک طرف و جمهوری اسلامی به تنهایی در طرف دیگر مذاکرات بنشیند و در پایان نیز حق ملت ایران به رسمیت شناخته شود نشان از قدرت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی در جهان است.

 

وی گفت: حضور چند روزه تیم مذاکرات هسته‌ای در مقابل قدرت‌های جهانی بسیار باارزش است، هرچند که نقدهایی به آن وارد باشد، اما این حضور طولانی در چند سال اخیر بی‌سابقه بوده است.

 

فولادگر با بیان اینکه وقت گذاشتن طرف غربی نشان دهنده به رسمیت شناختن جمهوری اسلامی و حقانیت و ایستادگی تیم مذاکره کننده  کشورمان بوده است، تصریح کرد: ایستادگی تیم مذاکره کننده هسته‌ای باعث طولانی شدن مذاکرات شده و هرچند این امکان وجود دارد که کنگره آمریکا این جمع‌بندی را رد کرده و یا دولت آمریکا آن را درست اجرا نکند ولی مجلس آمادگی همه جانبه خود را برای حمایت از توافق خوب اعلام میکند./858/پ202/ج

ارسال نظرات