۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۲۷۴۷۰۸
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

دولت و ملت باید در نظر داشته باشند که به گفته های طرف غربی نمی توان استناد کرد

خبرگزاری رسا ـ عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: دولت و ملت باید در نظر داشته باشند که به گفته های طرف غربی نمی توان استناد کرد؛ چراکه بارها و بارها بی تعهدی نسبت به تعهدات از سوی این ایادی مشهود بوده است.
عباس صلاحي، نماينده مردم تفرش، فراهان و آشتيان در مجلس شوراي اسلامي

عباس صلاحی، نماینده مردم تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، گفت: بدون تردید تیم مذاکره کننده برای احقاق حقوق ملت شریف ایران از تمامی توان خویش مایه گذاشتند و هیچگاه از خطوط قرمز ترسیم شده در نظام مقدس جمهوری اسلامی خارج نشدند.

 

نماینده مردم تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس شورای اسلامی بابیان این نکته که تیم مذاکره کننده در تمامی روزهای سپری شده حافظ و پاسدار خون شهدای معظم و معزز نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است، اظهار کرد: بدون تردید اگر این مذاکرات حتی به توافق نیز نیانجامد مردم قدردان این زحمات و تلاش خادمان خود هستند.

 

صلاحی در ادامه اشاره به این که طولانی شدن مذاکرات عزت، شرف و مقاومت تیم مذاکره کننده ایران اسلامی در برابر زیاده خواهی دشمنان را به منصه ظهور رسانده است، افزود: طرف مذاکره کننده سعی دارد با طولانی کردن این مذاکرات امتیازاتی را از نظام مقدس جمهوری اسلامی و سربازان این عرصه بگیرد.

 

نماینده مردم تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر عدم اطمینان دولت و ملت بر اخبار منتشر شده در رابطه با مذاکرات، گفت: دولت و ملت باید در نظر داشته باشند که به گفته های طرف غربی نمی توان استناد کرد؛ چراکه بارها و بارها بی تعهدی نسبت به تعهدات از سوی این ایادی مشهود بوده است.

 

صلاحی ضمن اشاره به وجود نکات ابهام آمیز در خصوص روند مذاکرات، تصریح کرد: وجود ابهامات و مشخص نبودن روند شرایط فعلی در مذاکرات نتیجه گیری رسیدن به توافق یا عدم توافق نهایی را با مشکل مواجه کرده بود.

 

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس بابیان این مهم که پشت سر گذاردن دوران تحریم و فشار ما را به خودکفایی و استفاده بهینه از داشته های خود نزدیک کرد، افزود: بدون تردید با به دست آمدن توافق نهایی فضای لازم برای تجارت در سطوح بین المللی بیش از پیش خواهد بود.

 

نماینده مردم تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس شورای اسلامی بابیان این نکته که حصول توافق به این معنا نیست که باید از داشته های خود دست برداریم و به واردات بی رویه کالاهای خارجی بپردازیم، افزود: وجود توافق می تواند عاملی برای رشد اقتصادی باشد.

 

صلاحی گفت: برای رشد اقتصادی و ورود به صحنه های بین المللی نباید ما را از پرداختن به شاخصه مهم اقتصاد مقاومتی غافل کند؛ ازاین رو باید در این مسیر با تمام قوا حرکت کرده و سعی کنیم از تمامی ارزش های نهادینه شده در نظام و دستاوردهای آن پاسداری کنیم.

 

منتخب مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی در ادامه بابیان این نکته که توافق هسته ای بر رغبت سرمایه گذاری سرمایه گذاران داخلی در کشور خواهد افزود، اضافه کرد: بدون تردید حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی بر امر توسعه اقتصادی خواهد افزود. /842/ت302/ش

ارسال نظرات