۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۲۷۴۷۲۱
معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه سمنان خبر داد؛

اجرای طرح «تصحیح الصلاة» و «دارالثقلین» در سمنان

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان سمنان از برگزاری کلاس‌های تابستانی طرح تصحیح الصلاه و دارالثقلین به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در طول تابستان خبر داد و گفت: خوشبختانه این طرح‌ها از آغاز برگزاری تاکنون با استقبال پرشور دانش‌آموزان عضو کانون‌های فرهنگی مساجد و مدارس روبه‌رو بوده است.
طرح تحصحيح قرائت نماز

حجت‌الاسلام ابراهیم فامیلی، معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، در خصوص امضای تفاهم‌نامه دو مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و برادران استان سمنان اظهار داشت: این تفاهم‌نامه در موضوعات مختلف از جمله مدارس امین، تبادل اطلاعات همکاری‌های آموزشی، برگزاری نشست‌ها و همایش‌های مشترک حوزه‌های علمیه خواهران و برادران و بهره‌گیری از امکانات کتابخانه و تحقیقات این دو حوزه امضا شده است.

 

معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه استان سمنان خاطرنشان کرد: تفاهم‌نامه مراکز مدیریت حوزه‌‌های علمیه خواهران و برادران استان سمنان به امضای مدیریت حوزه علمیه برادران استان سمنان، معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه استان سمنان و مدیریت حوزه علمیه خواهران استان سمنان رسید تا بتواند منشا اثرات سودمندی در همکاری این دو مرکز باشد.

 

وی با اشاره به برنامه‌های متعدد از سوی حوزه‌های علمیه سراسر استان در طول ماه مبارک رمضان افزود: امسال با بهره‌گیری از ظرفیت 30 مبلغ امین در مدارس و مساجد سراسر استان با هدف بهره‌برداری آموزشی و جذب جوانان و نوجوانان به مساجد و آشنایی آنها با معارف ناب قرآنی گام‌های مطلوبی برداشته شد.

 

معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه استان سمنان همچنین از برگزاری کلاس‌های تابستانی طرح تصحیح الصلاه و دارالثقلین به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در طول تابستان خبر داد و خاطرنشان کرد: خوشبختانه این طرح‌ها از آغاز برگزاری تاکنون با استقبال پرشور دانش‌آموزان عضو کانون‌های فرهنگی مساجد و مدارس روبه‌رو بوده است.

 

حجت‌الاسلام فامیلی در ادامه با اشاره به برگزاری کمیسیون پژوهش و آموزش عالی قرآن عنوان کرد: این کمیسیون به منظور بررسی چگونگی برگزاری دوره‌های آموزش مشترک طلاب و دانشجویان،‌ پیگیری تأسیس دانشکده قرآن در شهرستان سمنان و زمینه‌سازی برگزاری همایش چهره‌های شاخص قرآنی استان سمنان برگزار شد.

 

وی یادآور شد: کمیسیون پژوهش و آموزش عالی قرآن کریم با حضور نماینده ولی فقیه در دانشگاه سمنان، معاونان پ‍ژوهش دانشگاه سمنان و حوزه‌های علمیه استان سمنان در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برادران استان سمنان در نیمه دوم تیرماه برگزار شد./977/ت302/ب4

ارسال نظرات