۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۶
کد خبر: ۲۷۴۷۶۷
امام جمعه میانه:

استکبارستیزی آرمان و هدف اصلی انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام حامدی با تأکید بر این‌که انقلاب اسلامی ایران منادی حمایت از مستضعفان و مقابله با مستکبران است، گفت: استکبارستیزی آرمان و هدف اصلی انقلاب اسلامی است.
استکبار

حجت الاسلام حامدی، امام جمعه میانه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به رهنمودهای اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع دانشجویان دانشگاه‌های مختلف کشور اظهار داشت: رهبر انقلاب در این دیدار وضعیت مبارزه با استکبار پس از مذاکرات هسته ای را کاملا به صورت شفاف بیان کردند.


وی با بیان این‌که عده‌ای به اشتباه توافق هسته‌ای ایران با 5+1 را به معنای کنار گذاشتن آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران تلقی می کنند، خاطرنشان کرد: همان‌گونه که رهبر انقلاب تأکید کردند؛ مبارزه با استکبار و نظام سلطه، براساس مبانی قرآنی، هیچ‌گاه تعطیل پذیر نیست و امروز آمریکا کامل ترین مصداق استکبار است.


حجت الاسلام حامدی با بیان این‌که استکبار جهانی مصداق باطل بوده و لازم است جهان اسلام علیه آن مبارزه کند، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران مبارزه با استکبار را جزء مبانی انقلاب و از کارهای اساسی ارزیابی کردند و خطاب به دانشجویان فرمودند که خودتان را برای ادامه مبارزه با استکبار آماده کنید.


امام جمعه میانه افزود: این سخن مهم رهبر انقلاب قبل از توافق هسته‌ای ایران با 5+1 نشان می دهد که سیاست استکبارستیز ایران اسلامی علیه ظالمان غرب لایتغیر است، به عبارت دیگر مادامی که غرب از سیاست‌های خصمانه و مستکبرانه خود دست برداشته اند، انقلاب اسلامی ایران نیز ظلم‌ستیز بوده و است.


وی با اشاره به این‌که سیاست‌های جنگ‌افروزانه آمریکا در منطقه و حمایتش از گروهک‌های تروریستی نشان از نگرش خصمانه سردمداران این کشور نسبت به جهان اسلام دارد، گفت: مذاکرات اخیر ایران با غرب تنها در موضوع هسته ای بوده، هر چند طرف آمریکایی گاهی مسائل منطقه، از جمله سوریه و یمن را پیش می کشید.


حجت الاسلام حامدی با اشاره به این‌که آمریکا به دنبال اخذ امتیاز حداکثری از ایران و مقابله با رشد و پیشرفت نظام اسلامی است، گفت: آنچه مسلم است، تا روز عملی شدن توافق هسته‌ای بیش از دو ماه باقی مانده است، حال باید منتظر بود و رفتار غرب به ویژه آمریکا درخصوص عمل به تعهداتش را مشاهده کرد./853/ت302/ب4

ارسال نظرات