۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۲۷۴۸۶۸
مدیر حوزه های علمیه لرستان:

ماهیت انقلاب اسلامی ضد استکباری است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه لرستان با بیان این که ماهیت انقلاب اسلامی ضد استکباری است، گفت: مبارزه با استکبار همواره ادامه دارد.
حجت الاسلام محمدرضا مبلغي ، مدير حوزه هاي علميه لرستان

حجت الاسلام محمدرضا مبلغی، مدیر حوزه های علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار دانشجویان، بیان داشت: مبارزه با استکبار تعطیل بردار نیست.

 

وی با بیان این که انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) و پس از ایشان رهبر معظم انقلاب نظام راه امام راحل را ادامه می دهد، افزود: این نظام برخاسته از متن اسلام و آموزه های اسلامی است.

 

حجت الاسلام مبلغی با اشاره به این که اسلام و معرف اسلامی بر مبنای توحید و یکتاپرستی است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ماهیت ضداستکباری دارد و اگر این ارزش از انقلاب گرفته شود دگرگون می شود.

 

وی تأکید کرد: روحیه استکبارستیزی انقلاب لازمه حفظ ماهیت انقلاب اسلامی است که مورد توجه نظام قرار دارد.

 

مدیر حوزه های علمیه لرستان با یادآوری این که بنای آمریکا بر استکبار است، اظهار داشت: استکبار با انقلاب هم خوانی ندارد و با یکدیگر در تقابل هستند.

 

وی در ادامه بیان داشت: اگر در برخی موارد همچون مذاکرات هسته ای تعاملی با آمریکا صورت گرفته است، این در راستای رسیدن به حق ملت ایران است و مبارزه با استکبار همواره باقی است.

 

حجت الاسلام مبلغی با اشاره به این که منافع آمریکا استکباری است، تصریح کرد: منافع ما در منطقه رسیدن به حق خویش است و هرگز پذیرای ظلم و ستم نخواهیم بود.

 

وی با اشاره به این که آمریکا در روند انجام مذاکرات مباحثی همچون حقوق بشر را مطرح می کرد، عنوان داشت: آمریکا در جهت رسیدن به اهداف خویش این موضوعات را بیان کرد.

 

انجام مذاکره در زمینه هسته ای برای جلوگیری از زیاده خواهی آمریکا بود

مدیر حوزه های علمیه لرستان با یادآوری این که جمهوری اسلامی ایران در بحث هسته ای مذاکره انجام داد، افزود: با تدابیر رهبر معظم انقلاب و مذاکره در بحث هسته ای به تنهایی برای جلوگیری از زیاده خواهی آمریکا بود./9459/ت302/ب4

ارسال نظرات