۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۲۷۴۹۷۸
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل با اشاره به عهدشکنی‌های آمریکا:

قضاوت درباره توافق هسته ای زود است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل با اشاره به عهدشکنی های مکرر آمریکایی ها، گفت: آمریکا در طول تاریخ ثابت کرده است که عهد‌شکن بوده و بر روی قول و قرارهای خود ثابت قدم نیست که با توجه به این موضوع قضاوت درباره توافق هسته‌ای صورت گرفته، زود است.
حجت الاسلام نجات فياضي، مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه اردبيل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام نجات فیاضی، مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در مراسم تودیع و معارفه مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان اردبیل، خاطرنشان کرد: مسؤولیت نمایندگی ولی فقیه در سپاه،‌ یک وظیفه خطیر و بزرگی است که در حکومت دینی و اسلامی نقش مهمی در رابطه با بحث‌های فرهنگی و آموزش‌های دینی در مجموعه سپاه دارد که در نظام اسلامی ما حاکمیت بر مبنای شرع پایه‌گذاری شده است.

 

وی افزود:‌ جمهوری اسلامی ایران با تدابیر رهبر معظم انقلاب به یک قدرت بزرگ در منطقه و جهان تبدیل شده است که خود آمریکایی‌ها هم اذعان می‌کنند که دیگر هیچ حربه‌ای برای مقابله با ایران کار ساز نیست و در واقع قدرت جمهوری اسلامی ایران را قبول کرده‌اند.

 

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، تصریح کرد: امروز قدرت ایران سبب شده است که 6 کشور قدرتمند جهان پای مذاکره با ایران بنشینند و خود اذعان داشته باشند که دوران زورگویی بر علیه ایران به اتمام رسیده و مذاکره و تعامل با ایران را برای خود یک امتیاز می‌دانند.

 

حجت الاسلام فیاضی بیان داشت: آمریکا در طول تاریخ ثابت کرده است که عهد‌شکن بوده و بر روی قول و قرارهای خود ثابت قدم نیست که با توجه به این موضوع قضاوت درباره توافق هسته‌ای صورت گرفته زود است.

 

وی بیان کرد: با فرض تایید این توافق از سوی کنگره آمریکا، این کشور دست از کینه توزی بر علیه ایران و مسلمانان منطقه بر نمی‌دارد و همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ مبارزه با استکبار به جد ادامه داشته و این امر از تأکیدات قرآن کریم است.

 

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، گفت: تمامی عزت و عظمت کشور و نیز پیشرفت‌های علمی و هسته‌ای که به آن‌ها دست یافته‌ایم را مدیون خون پاک شهدا هستیم و اگر این شهدا نبودند ایران اسلامی عظمت و قدرت امروزی خود را نداشت.

 

حجت‌الاسلام حسین نوری، مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهرستان اردبیل نیز در این مراسم، اظهار داشت:‌ مسؤولیت نمایندگی ولی فقیه در سپاه یک وظیفه سنگین است که امیدواریم با عنایت خداوند و بهره‌گیری از راه و روش شهدای اسلام بتوانیم این وظیفه را به درستی انجام دهیم.

 

وی گفت: خوشبختانه ظرفیت‌های سپاه و بسیج در حوزه‌های فرهنگی،‌ سیاسی،‌ اجتماعی و اقتصادی بسیار بالا بوده که امیدواریم از این ظرفیت‌ها در سپاه ناحیه اردبیل به خوبی استفاده کنیم./937/پ202/ب4

ارسال نظرات