۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴
کد خبر: ۲۷۵۱۳۵
معاون آموزش و پرورش قزوین:

دو قطبی شدن به جامعه آسیب می‌رساند

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش و پرورش قزوین با بیان این‌که دو قطبی شدن به جامعه آسیب می‌زند، گفت: اگر با دنیا در تعامل نباشیم در مباحث سیاسی آسیب می‌بینیم و مشکلات زیادی در جامعه از نظر سیاسی، اجتماعی و اقتصادی پیش می‌آید.
حجت الاسلام علي انصاري

حجت الاسلام علی انصاری معاون آموزش و پرورش قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با بیان این‌که در بحث مذاکرات هسته‌ای رهبر انقلاب خطوط قرمز را مشخص کرده‌اند، گفت: ما به صورت بومی به این دانش رسیده‌ایم و کسی نمی‌تواند این منافع ملی را از ما بگیرد و این خطوط قرمز ما است، این 12 سال مقاومت و ایستادگی برگ زرینی از تاریخ خواهد بود و به نتایج قابل قبولی دست پیدا کردیم.

 

وی در ادامه افزود: این موفقیت را مدیون هدایت‌های رهبر انقلاب و پشتیبانی‌های مردم و مسؤولان بوده ایم، ما هرگز به دنبال بمب هسته‌ای نبودیم در حالی که آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها به دنبال تولید آن هستند.

 

معاون پرورشی آموزش و پرورش قزوین با بیان این‌که در توافق هسته ای هر دو طرف باید به وعده‌های خود عمل کنند، ابراز داشت: نگاه و ادبیات غربی‌ها، نظام سرمایه داری و مادی است، نگاه آنها انسانی نیست پس قابل اعتماد نیستند و در گذشته هم نشان داده‌اند، تاریخ نشان دهنده این واقعیت است که آنها تا جایی پیش می روند که منافعشان تهدید نشود.

 

این کارشناس حوزوی بیان داشت: دنیا قضاوت خواهد کرد که آمریکا و اتحادیه اروپا چگونه رفتار خواهند کرد و آیا از این آزمایش سربلند بیرون می آیند یا خیر، اگر در این توافق به نتیجه برسیم نشان داده‌ایم که یک قدرت موفق در منطقه خواهیم شد و ما تا به اینجا خوب پیشروی کرده‌ایم و یک قدرت علمی بزرگ در جهان خواهیم شد و زمینه ظهور حضرت مهدی(عج)را فراهم کرده‌ایم.

 

حجت الاسلام انصاری با بیان این‌که ملاک ما قانون اساسی و ولایت فقیه است اظهار کرد: اگر جریانهای سیاسی رواج دارد به خاطر این است که عده‌ای می‌خواهند تفرقه ایجاد کنند و اگر دیگران خطوط قرمز ما را قبول کنند و مطابق با نظام حرکت کنند جامعه ما پیشرفت خواهد کرد.

 

وی با بیان این‌که دو قطبی شدن به جامعه آسیب می‌زند خاطرنشان کرد: اگر بحث اختلاف پیش آید جامعه ضرر خواهد کرد اگر با دنیا در تعامل نباشیم در مباحث سیاسی آسیب می‌بینیم و مشکلات زیادی در جامعه از نظر سیاسی، اجتماعی و اقتصادی پیش می‌آید.

 

معاون پرورشی آموزش و پرورش قزوین در پایان گفت: تیم مذاکره کننده استقلال و عزت ایران را حفظ کرده اند و باید از زحمات و تلاش‌های آنها تقدیر و تشکر کرد./838/ت302/ب4

ارسال نظرات