۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۲۷۵۲۳۶

ارسال 80 مقاله به همایش «گرامیداشت سالروز سفر رهبری به آذربایجان‌شرقی»

خبرگزاری رسا ـ دبیر کمیته علمی نخستین همایش «گرامیداشت سالروز سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان آذربایجان‌شرقی» گفت: بیش از 80 مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده است.
ميکائيل جمال پور

میکائیل جمال‌پور، دبیر کمیته علمی نخستین همایش «گرامیداشت سالروز سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان آذربایجان‌شرقی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: مهلت ارسال مقاله به دبیرخانه این همایش تا پایان وقت اداری امروز بود که به پایان رسیده است، اما با توجه به فرا رسیدن تعطیلات عید فطر، پذیرش مقالات به صورت الکترونیکی ادامه دارد.


وی با بیان این‌که تاکنون 80 مقاله به دبیرخانه همایش رسیده است، خاطرنشان کرد: افززون بر این سفارش نگارش 10 مقاله نیز به اندیشمندان برجسته حوزه و دانشگاه داده شده است که برخی از این آثار به صورت ویژه در همایش ارائه خواهد شد.


دبیر کمیته علمی نخستین همایش «گرامیداشت سالروز سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان آذربایجان‌شرقی» با بیان این‌که همزمان با روز همایش 8 مقاله به صورت سخنرانی ارایه خواهد شد، افزود: قرار است مقالات برگزیده در قالب کتابی چاپ و در اختیار عموم علاقه‌مندان قرار گیرد.


جمال‌پور با اشاره به این‌که همایش روز پنجم مردادماه سال جاری در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: این همایش با هدف تحلیل و بررسی نقش رهبر معظم انقلاب اسلامی در تعالی نظام و مقابله با توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان و همچنین تجلیل از روحانی مجاهد و بابصیرت آیت  الله مجتهدشبستری برگزار می شود.


وی نقش سفرهای استانی مقام معظم رهبری در تبیین و تحکیم وحدت ملی، تبریز و آذربایجان از منظر رهبری، نقش آیت الله شبستری در شکل‌گیری حماسه 8 دی، شاخصه ها و مؤلفه های مدیریتی رهبری در مدیریت بحران ها و همچنین نقش روحانیت آذربایجان شرقی در شکل‌گیری و تداوم انقلاب اسلامی را از جمله محورهای مقالات ارسالی به این همایش عنوان کرد.


دبیر کمیته علمی نخستین همایش «گرامیداشت سالروز سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان آذربایجان‌شرقی» افزود: حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی رییس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی، آیت الله شبستری امام جمعه تبریز، حجت الاسلام تقوی رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور و همچنین دکتر صالحی رییس اتحادیه دانشمندان جهان اسلام سخنرانان اصلی همایش خواهند بود.


گفتنی است، این همایش به همت سپاه عاشورای استان، دانشگاه تبریز و بسیج اساتید آذربایجان شرقی و با همکاری بسیج شهرداری تبریز، صدا و سیمای استان، جهاد دانشگاهی، شهرداری تبریز، شورای سیات گذاری ائمه جمعه و دانشگاه‌های فرهنگیان، علوم پزشکی، آزاد اسلامی تبریز، فنی حرفه‌ای، صنعتی سهند، جامع علمی کاربردی، شهید مدنی آذربایجان، هنر اسلامی تبریز و پیام نور استان برگزار خواهد شد./853/ت303/ب4

ارسال نظرات