۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۴
کد خبر: ۲۷۵۳۲۳
امام جمعه برازجان:

راهنمایی‌های رهبر انقلاب پشتوانه خوبی برای تیم مذاکره کننده بود

امام جمعه برازجان گفت: تعیین خطوط قرمز و راهنمایی‌ةای رهبر معظم انقلاب پشتوانه خوبی برای تیم مذاکره کننده بود و آنها با استفاده از مطالبات معظم له بر مواضع انقلاب و اصولی نظام ایستادگی و مقاومت کردند.
حجت الاسلام مصلح امام جمعه برازجان

حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، با اشاره به مهم ترین عوامل شکل گیری توافق مشترک بین ایران و کشور های 1+5 گفت: در برهه ای از انقلاب اسلامی نقش وحدت و ایمان و تبعیت از ولایت و نقش رهبری امام بی شک تاثیر بسزایی در دفاع مقدس و بعد از آن در عرصه های سیاسی و جهاد سازندگی داشته است.

 

وی افزود: در حال حاضر هم در عرصه هسته ای این وحدت و همدلی برای ملت ما مایه  اقتدار و شکوه است که رمقام معظم رهبری از تیم مذاکره کننده به خوبی حمایت و آنان را هدایت کرد.

 

حجت الاسلام مصلح گفت: تعیین خطوط قرمز و راهنمایی رهبر معظم انقلاب پشتوانه خوبی برای تیم مذاکره کننده بود و تیم مذاکره کننده با استفاده از مطالبات معظم له بر مواضع انقلاب و اصولی نظام ایستادگی و مقاومت کرد و تا حد امکان خطوط قرمز را تلاش کرد تا رعایت کند.

 

امام جمعه برازجان با بیان اینکه ملت ما همیشه اهل منطق و گفت وگو بوده و در طول تاریخ پیامبر در مورادی تن به مذاکره داده بود، اظهار داشت: در شرایط کنونی ما هم در مواردی که مصالح نظام ایجاب کند و رهبری تشخیص دهند و لازم باشد ورود می کنیم.

 

وی ادامه داد: مذاکره کنندگان فرزندان این انقلاب هستند و حمایت های رهبری و پشتوانه مردمی به ویژه در روز جهانی قدس و صحنه های انقلابی پشتوانه های خوبی برای مذاکره کنندگان بوده و دشمنان بدانند با ملتی انقلابی و مقاوم رو به رو هستند که حاضر به تسلیم نیستند، از خواسته های به حقشان کوتاه نمی آیند، بر مواضع خود اصرار دارند و هرگز از خواسته های خود فاصله نمی گیرند و درست بردار نیستند./846/ت303/ب4

ارسال نظرات