۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۲۷۵۳۹۵
امام جمعه موقت ساری:

موفقیت های کسب شده در مذاکرات مرهون رهنمودهای رهبر انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت ساری به نقش رهبر معظم انقلاب اسلامی در به نتیجه رساندن این دوره از مذاکرات اشاره کرد و گفت: موفقیت کسب شده مرهون رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در جریان مذاکرات است.
امام جمعه موقت ساري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام یوسف یوسف پور، امام جمعه موقت ساری امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان به پایان مذکرات هسته ای کشورمان با غربی ها اشاره کرد و گفت: فرزندان عرصه دیپلماتیک کشورمان در یک دوره مذاکرات بسیار طولانی توانستند به یک نتیجه مناسب دست یابند.

 

وی ملت ایران را پیروز نهایی این مذاکرات دانست و افزود: ایستادگی و مقاومت ملت بزرگ ایران موجب شد غربی ها حقوق ایران اسلامی را به رسمیت بشناسند.

 

امام جمعه موقت ساری به نقش رهبر معظم انقلاب اسلامی در به نتیجه رساندن این دوره از مذاکرات اشاره کرد و گفت: موفقیت کسب شده مرهون رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در جریان مذاکرات است.

 

حجت الاسلام یوسف پور بر ضرورت حفظ وحدت و همدلی در این مقطع مهم تأکید کرد و گفت: این دستاورد و شیرینی مذاکرات هسته ای باید با وحدت داخلی در جهت رسیدن به پیشرفت و توسعه کشور به کار گرفته شود.

 

وی با اشاره به این که منافع ملی در سایه همین وحدت، جو آرام و رفتار خردمندانه محقق می شود، ادامه داد: وحدت و همدلی رمز پیروزی و موفقیت نظام اسلامی در عرصه های مختلف است.

 

امام جمعه موقت ساری به برخی از مهم ترین دستاوردهای این مذاکرات اشاره کرد و گفت: کمرنگ شدن دیدگاه ایران هراسی در جهان، پذیرش ایران به عنوان قدرت هسته ای از سوی کشورهای غربی ها از جمله مهم ترین دستاوردهای این مذاکرات است.

 

حجت الاسلام یوسف پور در بخش دیگری از سخنان خود به 26 تیرماه سالروز تأسیس نهاد مقدس شورای نگهبان اشاره کرد و با بیان این که این شورا مدافع حقیقی آرمان ها و ارزش های اسلامی و انقلابی است، گفت: کارنامه شورای نگهبان از ابتدای تأسیس تاکنون بسیار روشن و پر فروغ است.

 

وی بیان داشت: شورای نگهبان نهادی که اعتماد مردم در حفظ قانون اساسی و احکام اسلامی را ایجاد می کند و مردم از وجود این نهاد که پاسدار قوانین است اطمینان خاطر پیدا می کنند.

 

امام جمعه موقت ساری در ادامه سخنان خود به فرا رسیدن عید فطر اشاره کرد و با بیان این که مؤمنان پس از یک ماه روزه داری و عبادت به درگاه خداوند با شرکت در نماز عید سعید فطر عبادات خود را تکمیل می کنند، افزود: عید سعید فطر تکمیل کننده یک ماه روزه داری مؤمنان و انسان های با ایمان است.

 

وی با تأکید بر این که انجام احکام الهی و واجبات دین مبین اسلام تنها به ماه مبارک رمضان نیست، ادامه داد: این اعمال باید در همه روزهای سال ادامه داشته باشد.

 

حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که دوری از منکر، ناپاکی، معصیت و ظلم به دیگران باید در غیر از ماه مبارک رمضان نیز مورد توجه قرار گیرد، افزود: ماه مبارک رمضان فرصتی برای زدودن همه این ناپاکی ها از درون انسان بود.

 

امام جمعه موقت ساری با بیان این که نماز عید فطر نمایشی از قدرت اجتماعی و سیاسی جامعه اسلامی و نظام جمهوری اسلامی است، گفت: تجمع مؤمنان در نماز عید فطر تجمع مردم بر اساس عقیده واحد بر بنیان آموزه های قرآنی و اسلامی است./950/پ201/ب1

ارسال نظرات