۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۴
کد خبر: ۲۷۵۴۸۳
استاد درس خارج حوزه علمیه قم:

تا توطئه ها پایان نیابد «مرگ بر آمریکا» نیز ادامه خواهد یافت

خبرگزاری رسا ـ استاد درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به این که این روزها جیغ و شیون اسرائیل به گوش می رسد، گفت: تا زمانی که آمریکا اهداف استکباری خود را دنبال کند، مردم ایران شعار مرگ بر آمریکا را سرخواهند داد.
حجت الاسلام والمسلمين مهدي سليماني

حجت الاسلام مهدی سلیمانی اردهالی، استاد درس خارج حوزه علمیه قم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که جمع بندی و توافق هسته ای در نوع خود بی نظیر بود، گفت: این چنین تقابل و زورآزمایی بین ایران و قدرت های دنیا تا کنون اتفاق نیفتاده بود.

 

وی افزود: در این مذاکرات تمام قدرت های دنیا در برابر ایران قرار داشتند که تیم مذاکره کننده ایران با شجاعت توانست یک پیروزی بزرگ را برای ملت ایران رقم بزند.

 

حجت الاسلام سلیمانی به اشاره به این که دوستان ایران به واسطه دست آوردهایی که ایران در این مذاکرات به دست آورده و توانسته است دشمن را به عقب براند، خوشحال شدند و رؤسای برخی کشورها به دولت ایران تبریک گفتند، افزود: شکست کشورهای  5+1 و آمریکا در برابر منطق ایران موجب روشنی چشم دوستان و کوری چشم دشمنان انقلاب شد.

 

امام جمعه مشهد اردهال کاشان با اشاره به این که این روزها جیغ و شیون اسرائیل به گوش می رسد، گفت: یک تحلیلگر غربی می گوید آمریکا با عقب نشینی خود باعث زیاده خواهی ایران شده است، لذا باید تحریم ها بیشتر شود تا موجب مستأصل شدن ایران شود.

 

عصبانیت اسرائیل نشان از پیروزی ایران اسلامی است

استاد درس خارج حوزه علمیه قم ادامه داد: این تحلیلگر غربی پیروز این مذاکرات را رهبری ایران دانسته است و ایشان را یکی از مذاکره کننده گان نمونه و قدر جهانی یاد کرده است.

 

وی با اشاره به این که دشمن، آیت الله خامنه ای را یک استراتژیست بین المللی  می داند، گفت: در آمریکا دو گروه مخالف و موافق توافق با ایران وجود دارد که یک گروه از گزینه های روی میز صحبت می کنند، اما اوباما به آنها گفت که تحریم رنگ باخته است و ما توان ادامه این روند را نداریم که این نشان از قدرت ایران است.

 

به گفته وی، عصبانیت اسرائیل بیانگر پیروزی ایران اسلامی است و آنها این توافق را سیاه یاد کرده اند، چرا که آنها عنوان می کنند ایران باید برای فعالیت های هسته ای خود محکوم شود و فعالیت های هسته ای، آب سنگین اراک و تأسیسات فردو را برچیده، توسعه موشکی خود را متوقف کند، اجازه بازرسی به مراکز نظامی را به بازرسان بدهد، کمک های خود را به حزب الله قطع کند، از تقویت نظامی ایران جلوگیری شود و ملت ایران مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نگویند.

 

دستگاه های ذی ربط توافق هسته ای را موشکافانه بررسی کنند

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به این که اسرائیل رژیمی غاصب، کودک کُش، جنایتکار و حامی گروه های تروریستی است، گفت: اسرائیل دانشمندان هسته ای ایران را به شهادت رساند و هم اکنون نیز در کشورهای مختلف دخالت بی جا می کند.

 

امام جمعه مشهد اردهال کاشان گفت: برخی از حول حلیم در دیگ افتاده اند و صحبت از بازگشایی سفارت آمریکا در ایران می کنند، و این در حالی است که آمریکا ملت ایران را با خوی استکباری خود بارها مورد هجمه قرار داده است.

 

استاد درس خارج حوزه علمیه قم هدف قرار دادن هواپیمای ایرانی و تحریم های بین المللی را از توطئه های آمریکا دانست و گفت: تا زمانی که آمریکا اهداف استکباری خود را دنبال کند، مردم ایران شعار مرگ بر آمریکا را سرخواهند داد.

 

حجت الاسلام سلیمانی با تقدیر از تیم مذاکره کننده ایرانی و دولت جمهوری اسلامی ایران، گفت: دستگاه های ذی ربط باید موشکافانه بندهای توافق را بررسی کنند تا از خطوط قرمز نظام عدول نشود./1307/ت302/ج

ارسال نظرات