۲۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱
کد خبر: ۲۷۵۵۴۰
نماینده ولی فقیه در لرستان:

رسیدن به توافق نمونه بارزی از مقاومت ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که رسیدن به توافق نمونه بارزی از مقاومت ملت ایران است، گفت: امروز مقاومت و صبر ملت ایران نتیجه داده و به برکت این مقاومت، دنیا ایران هسته ای را به رسمیت شناخته شده است.
 حجت الاسلام سيد احمد ميرعمادي نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، صبح امروز، در خطبه های نماز عید سعید فطر که در مصلی الغدیر خرم آباد برگزار شد، با تبریک عید سعید فطر گفت: دستاوردهای معنوی بسیاری که در این ماه حاصل شده است، باید حفظ شود.

عید فطر نماد وحدت و معنویت جهان اسلام است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که عید فطر نماد وحدت و معنویت جهان اسلام است، عنوان کرد: متأسفانه دشمنان اسلام وحدت مسلمانان جهان را نشانه گرفته اند.

وی تصریح کرد: امروز دنیای استکبار با حمایت از رژیم غاصب اسرائیل در سرزمین مقدس اسلام، زمینه تفرقه و اختلاف مسلمانان را فراهم کرده است.

امام جمعه خرم آباد رسیدن به توافق هسته ای را نمونه بارزی از مقاومت ملت ایران بیان کرد و افزود: جمع بندی مذاکرات از نمونه های بارز مقاومت ملت ایران در برابر 6 قدرت برتر دنیا است و آمریکا در برابر خواسته به حق مردم ایران تسلیم شده است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به این که امروز آمریکا اعتراف می کند 36 سال تحریم ظالمانه را بر ملت ایران روا داشته است، عنوان داشت: باید به سبب این ظلم بزرگ و فشاری که به ملت ایران وارد کرده توبه کند.

حرکت دنیا به سوی استکبارستیزی

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر حرکت دنیا به سوی استکبارستیزی اظهار داشت: با ترویج این مهم در دنیا، جهان به سوی صلح، آرامش، ثبات و امنیت حرکت خواهد کرد.

وی یادآور شد: آمریکا مستقیم در مقابل مسلمانان قرار نمی گیرد بلکه جنگ نیابتی به راه انداخته و با تحریک حکام آل سعود به اهداف خود می اندیشد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که امروز اسلام مظلوم است و بزرگ‎ترین ظلم در حق اسلام و مسلمانان روا داشته می شود، خاطرنشان کرد: امروز استکبار جهانی با تحریک ارتجاع عرب و گروه های متحجر تروریستی معنویت مسلمانان را هدف قرار داده اند.

وی با بیان این که آل سعود در حمله به یمن به نتیجه نمی رسد، افزود: مقاومت مردم یمن و لطف الهی موجب پیروزی یمن می شود.

امام جمعه خرم آباد یادآورشد: مقاومت مردم بحرین، یمن و مهم تر از همه توافق و جمع بندی مذاکرات نمونه بارز این مقاومت ها است./9459/پ202/ب2

ارسال نظرات