۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۵
کد خبر: ۲۷۵۶۲۶
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

استکبار ستیزی جزء اصول راهبردی نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که شعار مرگ بر آمریکا، همچنان شعار محوری ملت ایران است، بیان داشت: رویکرد استکبار ستیزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با توافق هسته ای کمرنگ یا حذف نخواهد شد، بلکه هر روز تقویت می شود.
امام جمعه نوشهر

حجت الاسلام محمود مشایخ، عضو شورای حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری به توافق هسته ای کشورمان با غربی ها اشاره کرد و گفت: این دستاوردهای هسته ای در پی ایستادگی و مقاومت ملت ایران و تدابیرو رهنمودهای مقام معظم رهبری حاصل شده است.

 

وی با بیان این که دستاوردهای امروز هسته ای کشورمان حاصل تلاش ها و از خودگذشتگی های 12 ساله فرزندان ایران اسلامی است، افزود: غربی ها وقتی پایداری و مقاومت ملت ایران را دیدند مجبور شدند حق هسته ای ایران اسلامی را بپذیرند.

 

امام جمعه نوشهر، توافق هسته ای کشورمان با غربی ها را اثبات حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: این توافق هسته ای بستری را برای حضور مقتدر تر ایران اسلامی در عرصه های بین المللی فراهم کرده است.

 

حجت الاسلام مشایخ با اشاره به این که آمریکایی ها در جریان مذاکرات همواره به دنبال زیاده خواهی بودند، تصریح کرد: اما فرزندان ایران اسلامی با اقتدار در برابر خواسته های ناحق غرب به ویژه آمریکایی ها ایستادند و ذره ای حقوق هسته ای ملت ایران کوتاه نیامدند.

 

وی به کارشکنی های رژیم صهیونیستی و آل سعود در روند مذاکرات هسته ای کشورمان با غربی ها اشاره کرد و گفت: این توافق موجب عصبانیت صهیونیست ها و رژیم عربستان شد.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که ایران اسلامی هیچ گاه به دنبال سلاح اتمی نبوده و نخواهد بود و کشورهای غربی به ویژه آمریکا نیز این مسأله را به خوبی می دانند، بیان داشت: مسأله هسته ای تنها بهانه ای از سوی آمریکایی ها برای فشار به ایران اسلامی بود تا دیگر اهداف خود را عملیاتی کنند که موفق نشدند.

 

وی با اشاره به این پرژوه ایران هراسی آمریکایی ها در دنیا با شکست مواجه شد، گفت: امروز دنیا به حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی پی برده است و این شکست بزرگی برای آمریکایی ها است.

 

امام جمعه نوشهر با بیان این که ملت ایران هیچ گاه به آمریکایی اعتماد نداشته و نارد، ادامه داد: کارنامه آمریکایی ها در 36 سال اخیر سرشار از خیانت و توطئه افکنی علیه ملت ایران اسلامی است.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که شعار مرگ بر آمریکا، همچنان شعار محوری ملت ایران است، بیان داشت: رویکرد استکبار ستیزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با توافق هسته ای کمرنگ یا حذف نخواهد شد، بلکه هر روز تقویت می شود.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان اینکه ایران در این توافق اصول خود را حفظ کرد و به دست آوردهای بزرگی نیز دست یافت گفت: باید تلاش کنیم از ظرفیت های به وجود آمده در این موضوع در جهت رشد و توسعه کشور بهره گیریم./950/ت302/ب1

ارسال نظرات