۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۲۷۵۶۵۹
امام جمعه دورود:

همدلی دولت و ملت برای حفظ منافع ملی ضروری است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه دورود همدلی دولت و ملت برای حفظ منافع ملی را ضروری دانست و گفت: همدلی دولت و ملت رمز موفقیت در برابر زیاده خواهی غرب است.
توافق هسته اي

حجت الاسلام حسین رجایی پور، امام جمعه دورود، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: توافق هسته ای دوجانبه است و توافق را نقطه آغازی در جهت برآورده شدن خواسته ملت ایران و برداشتن تحریم ها می دانیم.

 

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب افزود: آمریکا نماد اصلی استکبار است و تا زمانی که خوی استکباری آمریکا از بین نرود، مبارزه با استکبار همواره ادامه دارد.

 

حجت الاسلام رجایی پور مبارزه با استکبار را مبتنی بر عقلانیت انقلابی و مطابق با دستورات دین اسلام بیان کرد و اظهار داشت: شکل گیری توافق تأثیری در این زمینه ندارد.

 

وی تصریح کرد: روحیه جمهوری اسلامی ضد استکباری است و هرگز جنایت ها و ظلم های آمریکا را فراموش نخواهد کرد.

 

امام جمعه دورود با اشاره به اعمال تحریم ها از سوی غرب یادآور شد: هدایت های داهیانه رهبر فرزانه انقلاب، مقاومت مردم و وحدت و همدلی دولت ملت رمز موفقیت در برابر دسیسه های دشمن بود.

 

وی با بیان این که آمریکا نتوانست در برابر مقاومت ملت ایران و اعمال تحریم ها پیروز شود، افزود: این دولت برای رسیدن به منافع خویش درخواست انجام مذاکرات داد.

 

حجت الاسلام رجایی پور با اشاره به این که انجام توافق هسته ای منافعی دوجانبه دارد، یادآور شد: نباید خوشحالی در شکل گیری توافق هسته ای را به نمایش گذاشت چرا که زیاده خواهی طرف مقابل بیشتر می شود.

 

وی با یادآوری به زیاده خواهی و بی اعتمادی آمریکا عنوان کرد: توافق هسته ای همچون انتخاب واحد درسی است، در این راستا با توافق طرف مقابل یک واحد را خوب سپری کرده است و اگر به تعهدات خویش عمل کند، این توافق نتیجه مطلوبی خواهد داشت.

 

بیان خطوط قرمز نظام از سوی رهبری مانع زیاده خواهی غرب شد

امام جمعه دورود با اشاره به بیان خطوط قرمز و تأکید رهبر معظم انقلاب در راستای توجه و عمل به این خطوط قرمز یادآور شد: بیان خطوط قرمز از سوی رهبر معظم انقلاب جلوی زیاده خواهی طر مقابل در روند مذاکرات را گرفت.  

 

وی با تقدیر از زحمات تیم مذاکره کننده هسته ای ایران بیان داشت: دقت در عمل و هوشیاری مسؤولان و تیم مذاکره کننده در ادامه این توافق همچنان ضروری است چرا که آمریکا هیچ وقت قابل اعتماد نیست./9459/ت302/ب4

ارسال نظرات