۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۲۷۵۷۱۶
نماینده مردم شرق مازندران در مجلس:

سابقه آمریکا در برابر ملت ایران همواره با نیرنگ و توطئه همراه بوده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس با بیان این که سوابق آمریکا نشان داده که همیشه خدعه کرده است، گفت: آمریکا از منظر امام راحل تروریست بذات، استکبار جهانی و شیطان بزرگ است که عامل همه مشکلات کشورهای اسلامی و مسلمانان است.
مقيمي، نماينده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس

احمدعلی مقیمی، نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با اشاره به این که انرژی هسته‌ای و دانش صلح آمیز هسته‌ای حق ما است و برای رسیدن به این دانش هزینه‌های زیادی دادیم، گفت: پیشرفت های امروز هسته ای کشورمان مرهون مقاومت و ایستادگی ملت ایران و خون های پاک شهدا است.

 

وی با اشاره به این که مقام معظم رهبری با تدابیر عالمانه خود مسیر را برای تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان همواره و مشخص کرد، افزود: ایشان در جریان روند مذاکرات همواره هشدارهای لازم را نسبت به خدعه دشمن بیان می کردند.

 

نماینده مجلس با بیان این که نقش رهبری در صیانت و حراست از دستاوردهای هسته ای همواره بی بدیل بوده است، ادامه داد: اگر رهنمودهای ایشان نبود به حتم پیشرفت های امروز حاصل نمی شود.

 

وی، ایستادگی و مقاومت مردم و دستاوردهای هسته‌ای و هدایت رهبری را دلیل آمدن آمریکا پای میز مذاکره عنوان کرد و افزود: تاثیر ایستادگی و مقاومت بیش از یک دهه‌ای مردم تا آنجا پیش رفت که یکی از اعضای گروه 5+1  اعتراف کرد که نمی‌توانیم دیگر ساختار تحریم را حفظ کنیم.

 

مقیمی خاطرنشان کرد: کشورها و دولت‌های غربی بر آن شده بودند که ایران را منزوی کنند و همان‌طور که رهبری فرمودند به‎دنبال بمب هسته‌ای نیستیم، با استدلال و با منطق خود نشان دادیم که به‌دنبال سلاح هسته‌ای نیستیم و به آن جامعه عمل پوشاندیم و نظام غرب نیز مجبور به اعتراف شد.

 

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که هنوز متن کامل مشخص نیست و باید متن در مجلس و شورای امنیت ملی بررسی و خطوط قرمزها در آن رعایت شود، ادامه داد: نباید نسبت به این توافق احساسی و شتابزده تصمیم بگیریم.

 

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس با تاکید بر این که حل همه مشکلات وابسته به توافق نیست، اضافه کرد: نیاز به خرد جمعی و پیاده کردن عملی اقتصاد مقاومتی، راهکار اصلی مقاوم کردن اقتصاد کشور است.

 

مقیمی با بیان این که سوابق آمریکا نشان داده که همیشه خدعه کرده است، ادامه داد: آمریکا از منظر امام راحل تروریست بذات، استکبار جهانی و شیطان بزرگ است که عامل همه مشکلات کشورهای اسلامی  و مسلمانان است.

 

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که شیطان بزرگ، خدعه و تهدید آنها حل نشده است، اما نیت‌خوانی نمی‌کنیم و می‌گوییم که مراقب باشیم که خدعه نکنند، گفت: مردم توافق عزت‌مندانه می‌خواهند، توافقی که عزت، اقتدار، دانش هسته‌ای و خون شهدا حفظ شود./950/ت302/ب1

ارسال نظرات