۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۲
کد خبر: ۲۷۵۷۳۲
مدیر مرکز خدمات آذربایجان شرقی خبر داد؛

مسکن مهر در انتظار طلاب استان آذربایجان شرقی

خبرگزاری رسا ـ مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه استان آذربایجان شرقی با بیان این‌که مرکز خدمات حوزه های علمیه در راستای تأمین مسکن طلاب و رفع مشکلات آن ها، معاونت مسکن مرکز خدمات را تأسیس کرد، گفت: طلاب فاقد مسکن که دارای کد فعال در مرکز خدمات استان آذربایجان شرقی هستند، می‌توانند با ثبت نام در سامانه سخا از فرصت مسکن‌دار شدن بهره‌مند شوند.
مرکز خدمات حوزه هاي علميه کشور
حجت الاسلام موسوی، رییس مرکز خدمات حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، گفت: از جمله اهداف مدیریت مراکز خدمات در بخش مسکن کمک به تأمین مسکن طلاب و روحانیون است.
 
وی با اشاره به اهمیت مسکن طلاب و روحانیون، ابراز داشت: مرکز خدمات حوزه های علمیه در راستای تأمین مسکن طلاب و رفع مشکلات آن ها با توجه به اهمیت این مطلب، معاونت مسکن مرکز خدمات را تأسیس کرد.
 
مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: مرکز خدمات حوزه های علمیه در جهت رفع این مشکل تکیه بر مبلغ پرداختی متقاضیان و اخذ تسهیلات بانکی دارد و از این رهگذر توانسته است این مشکل را تا حدودی رفع کند.
 
وی با اشاره به اطلاعیه 27 مرکز خدمات، ادامه داد: طبق این اطلاعیه طلاب فاقد مسکن که دارای کد فعال در مرکز خدمات استان آذربایجان شرقی هستند، می توانند با ثبت نام در سامانه سخا از فرصت مسکن‌دار شدن بهره گیرند.
 
حجت الاسلام موسوی افزود: تعدادی مسکن مهر در شهرستان‌های ملکان، ورزقان و هریس شناسایی شده‌اند که با همکاری وزارت راه و شهرسازی و با اولویت طلاب و روحانیان در اختیار طلاب قرار خواهد گرفت.
 
وی درباره ویژگی مسکن مهر معرفی شده، تصریح کرد: تمامی پروژه های مسکن مهر در مجاورت شهر بوده و دارای 25 میلیون وام هستند. این پروژه ها دارای پیشرفت 70 تا 85 درصدی است.
 
مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان آذربایجان شرقی، ابراز داشت: متراژ تقریبی این مسکن ها مابین 75 تا 85 متر است و دارای زمانبندی تقریبی چهار ماهه هستند، برآورد تقریبی این مسکن ها 50 میلیون تومان است که 15 میلیون آن برای ثبت نام و عضویت دریافت شده و مابقی با 25 میلیون وام و 10 میلیون وجه نقد در هنگام دریافت واحد است.
 
وی خاطرنشان کرد : تعدادی واحد نیز در شهر سهند مدنظر است که شرایط آن ها در حال بررسی و ارزیابی است./854/ت302/ح
ارسال نظرات