۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۰
کد خبر: ۲۷۵۷۷۹
امام جمعه شبستر:

مجلس شورای اسلامی دقت کافی را در بررسی متن توافق داشته باشد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام محمدزاده گفت: در ادامه روند بررسی توافق باید با دقت لازم و کافی حرکت کرد و رهنمود های رهبر انقلاب را در آن لحاظ داشت، این موضوع حق مجلس و ملت است، بنابراین مجلس باید دقت کافی را لحاظ کند.
حجت الاسلام محمدزاده، امام جمعه شبستر
حجت الاسلام علی محمدزاده، امام جمعه شبستر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با تشکر از اقدامات تیم مذاکره کننده در مسیر توافق حاصل شده، گفت: مذاکره کنندگان با دقت و توجه به خطوط قرمز نظام، مهارت و استقامت، در این مسیر گام برداشتند.
 
وی ادامه داد: در ادامه روند بررسی توافق نیز باید با دقت لازم و کافی حرکت کرد و رهنمودهای رهبر انقلاب را در آن لحاظ داشت، این موضوع حق مجلس و ملت است، بنابراین مجلس باید دقت کافی را لحاظ کند.
 
امام جمعه شبستر برخی از کشورهای طرف مذاکرات را غیر قابل اعتماد عنوان کرد و افزود: باید مسیر سوء استفاده و عهد شکنی طرف مقابل مسدود گردد، آمریکا به عنوان شیطان بزرگ هیچ گاه قابل اعتماد نبوده و نیست.
 
وی تصریح کرد: اگر در این روند با دقت کافی برخورد نشود، در آینده دچار مشکل خواهیم شد، بنابراین نباید هیچ نکته مبهمی و هیچ راه نفوذی برای دولتمردان استکباری و بی منطق غربی باقی باشد تا بتوانند منافع ملی ایران را به خطر بیندازند.
 
عضو شورای استای حوزه علمیه تأکید کرد: مجلس به عنوان قانونگذار و مرکز عالی نظارت بر امور، این حق را برای خود محفوظ بداند و کارشناسانه و به دور از حاشیه سازی بر متن توافق ناظر باشد و قدرت خود را اعمال کند.
 
وی ابراز داشت: این حق نمایندگان مجلس است، بنابراین باید هم دقت لازم را داشته باشند و هم در تصمیمات رهنمود های رهبری را مورد توجه قرار دهند.
 
حجت الاسلام محمدزاده در پایان لزوم حفظ خطوط قرمز نظام و دستاورد های انقلاب را لازم دانسته و بر تکیه به اصول انقلابی تأکید کرد./854/ت302/ح
ارسال نظرات