۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۵
کد خبر: ۲۷۵۷۸۷
استاد حوزه علمیه:

دفاع از مردم یمن حرکت در مسیر اندیشه های امام خمینی است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه با بیان این که دفاع از مردم یمن حرکت در مسیر اندیشه های امام خمینی(ره) است، گفت: باید اهتمام شایسته ای در دفاع از مردم مظلوم و ستمدیده یمن وجود داشته باشد که اندیشه ها و اصول امام خمینی(ره) نیز در این راستا قرار داشته است.
يمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد، سلسله نشست های گفتمان دینی، امروز با موضوع یمن و تبیین اقدامات ددمنشانه و جنایات آل سعود در مسجد اعظم شهرستان محمودآباد برگزار شد.


حجت الاسلام محمد جوادی، استاد حوزه علمیه در این نشست با اشاره به جنایات گسترده آل سعود در کشور یمن، گفت: آل سعود دست به جنایات و کشتارهای گسترده ای در کشور یمن زده و به مردم مظلوم آن ستم های بسیاری روا داشته که محکوم است.


وی با بیان این که آل سعود در راستای تحقق اهداف و منافع خود و هم پیمانانش دست به این اقدامات ناشایست می زند، بیان داشت: کشور عربستان باید دست از این جنایات برداشته و کشتارها  و اقدامات شوم خود در کشور یمن را رها کند.


حجت الاسلام جوادی خاطرنشان کرد: کشورهای اسلامی باید با وحدت و همدلی گام برداشته و در راستای ترویج و بهره گیری از اسلام ناب محمدی حرکت کرده و فریب نقشه های شوم ایادی استکباری را نخورند.


استاد حوزه علمیه ادامه داد: امام خمینی(ره) به عنوان بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی همواره بر بهره گیری از تعالیم والای اسلام ناب محمدی و حمایت و دفاع از مظلومان و محرومان عالم تاکید داشته است.


وی با بیان این که دفاع از مردم یمن حرکت در مسیر اندیشه های امام خمینی(ره) است، گفت: باید اهتمام شایسته ای در دفاع از مردم مظلوم و ستمدیده یمن وجود داشته باشد که اندیشه ها و اصول امام خمینی(ره) نیز در این راستا قرار داشته است.


استاد حوزه علمیه افزود: مردم کشور یمن مردمی هستند که با وجود همه جنایات غیر انسانی در همه سطوح در برابر دشمن و در میادین سیاسی، رسانه ای و نظامی ایستادگی داشته تا بتوانند حق خود را به دست آورند.


حجت الاسلام جوادی با تاکید بر این که اقدامات آل سعود در سکوت مجامع بین المللی و حقوق بشری صورت می گیرد، تصریح کرد: به لطف و توکل خداوند متعال ملت یمن در برابر تجاوزات دشمن به هر اندازه ای که باشد مقاومت کرده و اجازه تحقق خواسته های آل سعود را نمی دهند./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات