۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۷
کد خبر: ۲۷۵۷۹۸
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردستان:

آل سعود سرباز و پیاده نظام آمریکا در منطقه است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردستان با اشاره به این که اتفاقات یمن سناریویی از سوی آمریکا و اجرای آل سعود است تا مسلمانان را به جان یکدیگر بیندازند و با ایجاد تفرقه، حکومت کنند، گفت: آل سعود سرباز و پیاده نظام آمریکا در منطقه است.
حجت الاسلام سيد جواد حيدري طبايي

حجت الاسلام سید جواد حیدری‌طبایی، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که آل سعود خود را خادم الحرمین می‌نامند، اما آنها خائن الحرمین هستند، گفت: آل سعود سرباز و پیاده نظام آمریکا در منطقه است.

 

وی افزود: نامشروع و غاصب بودن آل‌سعود برای حرمین شریفین و خانه کعبه در این چند ماه تجاوز بر علیه مردم مظلوم یمن به دنیا ثابت شده است.

 

حجت الاسلام حیدری‌طبایی با اشاره به این که نفاق پنهان آل سعود با تجاوز به یمن آشکار شد، گفت: وجود صهیونیست در قلب خاورمیانه به واسطه حمایت آل سعود است و این خباثت آنها برای تقویت رژیم صهیونیستی در این مدت بیش از گذشته تجلی و آشکار شده است.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردستان، فجایع و تجاوزات اسرائیل در لبنان و غزه را با پول های آل سعود دانست و گفت: آل سعود با اقدامات وحشیانه خود، روی صهیونیست را سفید کرده است.

 

به گفته وی، اقدامات عربستان بر علیه اسلام صورت می گیرد و سنی و شیعه برای آنها تفاوتی نمی کند و حتی 5 میلیون شیعه عربستانی، تحت فشار آل سعود هستند و آنها را مورد آزار و اذیت قرار می دهند.

 

وی با اشاره به این که تلاش عربستان برای حفظ رژیم نامشروع اسرائیل در منطقه است، گفت: آل سعود با اقداماتی از قبیل ایجاد داعش، سلفی، تکفیری و تجاوز به یمن به دنبال رسیدن به هدف خود مبنی بر حفظ اسرائیل است، اما امداد غیبی خداوند سقوط و سرنگونی آل سعود را در پی خواهد داشت.

 

حجت الاسلام حیدری‌طبایی گفت: مجامع بین المللی در مواجهه با اقدامات خصمانه عربستان، برخوردی دوگانه داشتند که اگر غیر از این بود موجب تعجب می‌شد، چرا که این مجامع همواره در مقابل مظلومان و یاور ظلم بوده اند.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردستان با یادآوری فریاد آزادی‌خواهی جوانان غرب و آمریکا و سکوت مجامع بین‌المللی، گفت: این مجامع به مرگ یک صهیونیست واکنش نشان می دهند، اما در برابر نسل کشی آل سعود و اسرائیل سکوت می کنند.

 

حجت الاسلام حیدری‌طبایی با اشاره به این که اتفاقات یمن سناریویی آمریکایی است تا مسلمانان را به جان یکدیگر بیندازند و با ایجاد تفرقه حکومت کنند، گفت: تلاش دشمن در تفرقه بین شیعه و سنی شکست خورده است./1307/ت302/ح

ارسال نظرات