۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۲۷۵۸۱۹

دیدار مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی با نماینده ولی فقیه در استان

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی امروز در راس هیأتی با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه دیدار و گفت و گو کرد.
مديرکل اوقاف و امور خيريه آذربايجان غربي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام ناصر جوانبخت، مدیرکل اوقاف و امور خیریه اذربایجان غربی امروز در رأس هیأتی با حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه دیدار و گفت و گو کرد.

 

حجت الاسلام جوانبخت در این دیدار بر اهمیت همکاری حوزه و اوقاف در استان تأکید کرد.

 

وی افزود: تعامل این دو نهاد دینی می تواند موجب گسترش فرهنگ وقف و همچنین توسعه و تقویت حوزه های علمیه شود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه از حضور امام جمعه ارومیه در مراسم تکریم و معارفه قدردانی و ابراز امیدواری کرد: با حمایت و پشتیبانی نماینده ولی فقیه در استان شاهد همکاری های دو جانبه حوزه و اوقاف باشیم.

 

حجت الاسلام جوانبخت در ادامه به موضوع پژوهش در وقف پرداخت و گفت: پژوهش در وقف از جمله برنامه هایی است که امسال در دستور کار اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی قرار دارد.

 

گفتنی است، دیدار حجت الاسلام جوانبخت، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی با حجت الاسلام والمسلمین قریشی، نماینده ولی فقیه و رییس شورای عالی حوزه های علمیه استان امروز در دفتر امام جمعه ارومیه انجام شد.

 

 معاون توسعه منابع و پشتیبانی، معاون بهره وری اقتصادی، معاون امور حقوقی و ثبتی، مسؤول روابط عمومی و رییس دفتر مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی نیز در این دیدار حجت الاسلام جوانبخت را همراهی کردند./936/پ203/ب4 

ارسال نظرات