۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۲۷۵۸۳۲
آیت الله ممدوحی:

ایستادگی مردم و مدیریت بدون نقص رهبری عامل موفقیت کشور است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله ممدوحی گفت: ایستادگی مردم و مدیریت و رهبری بدون نقص رهبر معظم انقلاب بدون تردید عامل اصلی موفقیت و پیشرفت کشور است از این رو به واسطه این ها با توجه به ناامنی های موجود در منطقه ایران اسلامی در آرامش و امنیت به سر می برد.
آيت الله ممدوحي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، اعضای اتاق بازرگانی و جمعی از بازاریان پیش از ظهر امروز با آیت الله حسن ممدوحی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری دیدار کردند.

 


آیت الله ممدوحی با نگاهی به اوایل انقلاب و مشکلات موجود در دوره شاهنشاهی عنوان داشت: مردم و به ویژه بازاریان نقش شایانی در پیروزی انقلاب داشتند، با حضور فعال روحانیان و طلاب و حمایت تمام اقشار مردم از آن ها نظام جمهوری اسلامی ایران و انقلاب به ثمر نشست.

 


نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سفر رهبر معظم انقلاب به استان کرمانشاه عنوان داشت: مردم کرمانشاه بار دیگر حماسه ای عظیم آفریدند و عشق و ارادت خود را به فرمانده معظم کل قوا نشان دادند که نقطه اتکایی برای مردم کرمانشاه محسوب می شود.

 


وی در ادامه با بیان خاطره ای از حضور رهبر معظم انقلاب در کرمانشاه یادآور شد: در خودرویی که رهبر معظم انقلاب در آن حضور داشتند و بنده نیز در کنار ایشان بودم، مردم کرمانشاه با حضور خود استقبال گرمی از معظم له داشتند ایشان بعد از پیاده شدن از خودرو فرمودند؛ در طول مسیر برای سلامتی مردم کرمانشاه آیه الکرسی می خواندم و این نشان از رضایت و خرسندی رهبر معظم انقلاب از مردم ولایت مدار کرمانشاه همچنین عشق و علاقه این مردم به رهبرشان است.

 


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: قطعا حضور مردم و استقبال آن ها از رهبرشان نقطه قوتی برای این استان است و با این حرکت خود نشان دادند که تا آخرین نفس از ملت و رهبرشان حمایت می کنند.

 


آیت الله ممدوحی ابراز کرد: امروز به برکت مجاهدت شهدا کشور ایران در منطقه از اقتدار و عظمت ویژه‌ای برخوردار است به طوری که اقتصاد بسیاری از کشورها به ایران مرتبط و وابسته است.

 


نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: ایستادگی مردم و مدیریت و رهبری بدون نقص رهبر معظم انقلاب بدون تردید عامل اصلی موفقیت و پیشرفت کشور است از این رو به واسطه این ها با توجه به ناامنی های موجود در منطقه ایران اسلامی در آرامش و امنیت به سر می برد.

 


وی در پایان بیان داشت: با مدیریت و تفکر مناسب و درست، قطعا مسیر پیشرفت نظام مرتفع تر خواهد شد و امید است که بازاریان به کسب روزی حلال اهتمام ویژه ای داشته باشند./857/پ202/ب4

ارسال نظرات