۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۲۷۵۸۳۸

جایگاه وقف از نگاه یک هنرمند

خبرگزاری رسا ـ بازیگر سینما و تلویزیون گفت: من فکر می کنم هر کس در هر جایگاهی که قرار دارد برای ریشه کن کردن بیماری سرطان کمکی کند قطعا ثواب دنیا و آخرت را برای خود خریده است و به عقیده من بخشش بالاترین درجه انسانیت است.
غزالي

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، عباس غزالی، بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص جایگاه وقف و همچنین کمک به بیماران سرطانی از طریق وقف، گفت: من فکر می کنم هر کس در هر جایگاه، سمت و مقامی که قرار دارد اگر بتواند دستی داشته باشد برای ریشه کن کردن این بیماری بد و دشوار قطعا ثواب دنیا و آخرت را برای خود خریده است و به عقیده من به بالاترین درجه انسانیت رسیده است.

بازیگر سینما و تلویزیون ادامه داد: من زخم خورده این بیماری هستم چرا که دو سال پیش پدرم را به خاطر داشتن این بیماری از دست دادم و کاملا با علائم، مشکلات و دشواری این بیماری بسیار سخت از نزدیک آشنا هستم.

وی افزود: نکته مهمی که همه پزشکان در خصوص این قشر از بیماران تاکید می کنند داشتن روحیه بالا برای آنان است و امید بزرگترین دارویی است که برای آنان می توان تجویز کرد.

غزالی در ادامه بیان داشت: تمام مراکزی که در این راستا تلاش می کنند قطعا بالاتر از وظیفه و ارزش دنیایی بهره می برند و من خوب می دانم که این بیماران علاوه بر درمان با مشکلاتی چون داروی فوق تخصصی گران قیمت که تنها بخشی از آن را بیمه تقبل می کند دست به گریبان هستند و در شرایط تحریم ها این موضوع فشار بیشتری را بر آنان وارد کرده است.

این بازیگر سینما و تلویزیون خاطر نشان کرد: آرزو می کنم این بیماری را برای هیچ یک از هموطنان کشورمان شاهد نباشم و درخواست دارم هر کدام از ما حتی با کوچکترین توان خود قدمی در این راستا برداریم تا ذره ای از دردهای بسیار این بیماران کم کنیم./1325/د101/ف

ارسال نظرات