۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۲۷۵۸۴۶
امام جمعه محمودآباد:

عزت و اقتدار نظام اسلامی نتیجه فرهنگ استکبار ستیزی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه محمودآباد گفت: ملت ایران یک ملت آزموده و میدان دیده است و نمی توانند با فریب و نیرنگ جلوی حرکت توسعه ای آن را بگیرند که نظام اسلامی در جایگاه عزت و اقتدار قرار دارد.
امام جمعه محمودآباد

حجت الاسلام سید داود موسوی، امام جمعه محمودآباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد با اشاره به مذاکرات هسته ای، گفت: جریان سازی ظالمانه قدرت های جهانی به رهبری آمریکا و حمایت شورای امنیت سازمان ملل متحد که از حدود دوازده سال پیش کلید خورده سرانجام در یک تلاش پرحجم دیپلماتیک بعد از حدود بیست و دو ماه به یک توافق و نتیجه ای رسیده است.


استاد حوزه علمیه مازندران تصریح کرد: فشردگی این مذاکرات در نوع خود جزو موارد کم نظیر بوده و حساسیت آن به جایگاه طرفین مذاکره برمی گردد.


وی افزود: قدرت های جهانی که در مقابل مقاومت ملت ایران ناچار به تمکین و تکریم شده با تلاشی سخت درصدد مهار و کنترل پیشرفت های هسته ای برآمده و این همه سرمایه گذاری، فضاسازی و فشار سیاسی برای این بوده که این سرزندگی، نشاط و تلاش علمی را از جوانان و دانشمندان کشور بگیرند.


حجت الاسلام موسوی ادامه داد: قدرت های جهانی برای ایجاد محدودیت در همه حوزه ها فشار خود را آغاز کرده و با این باور که بتوانند چرخ های توسعه کشور را از کار انداخته و ملت را به زحمت بیاندازند گام برداشتند.


امام جمعه محمودآباد خاطرنشان کرد: سرانجام مقاومت ملت بزرگ ایران با مدیریت فشارها و تحریم ها در یک نبرد نفس گیر با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری به حقانیت ملت ایران به نتیجه رسیده که هرچند ممکن است تفسیرهای گوناگونی از این توافق شود.


استاد حوزه علمیه مازندران تصریح کرد: باید به انتظار نشست که در فرصت اجرای این توافق نوع برخورد با تعهدات طرف های غربی چگونه خواهد بود و آن چه مسوولان مذاکرات هسته ای می گویند خطوط قرمز ترسیمی از سوی نظام در مفاد توافق رعایت شده که باید در مقام عمل به این عهد و پیمان برسیم.


وی بیان داشت: ملت ایران یک ملت آزموده و میدان دیده است و نمی توانند با فریب و نیرنگ جلوی حرکت توسعه ای آن را بگیرند که نظام اسلامی در جایگاه عزت و اقتدار قرار دارد.


حجت الاسلام موسوی افزود: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند باید ملت با متانت و وحدت در صحنه حاضر و توافق با طی مراحل مسیر خود را ادامه داده و مسژولان مراقب بد عهدی کشورهای غربی عضو 5+1 باشند.


امام جمعه محمودآباد ادامه داد: پیشرفت های هسته ای و تجاری سازی آن و ادامه تحقیقات هسته ای موضوعی نیست که شود آن را متوقف کرد بلکه این مسیر نورانی با پشتوانه خون شهدا به نحوی شایسته ادامه خواهد یافت./1314/ت302/ب1

ارسال نظرات