۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۲۷۵۸۵۷
رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

ایستادگی در برابر زیاده خواهی غرب تا حصول نتیجه ادامه یابد

خبرگزاری رسا ـ رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمایت های رهبر معظم انقلاب از تیم مذاکره کننده هسته ای کشور گفت: رهنمودهای رهبری همواره راهگشای مشکلات است.
بروجردي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، علاءالدین بروجردی، نماینده مردم بروجرد و رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، ظهر امروز، در دیدار با کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسؤولان انجمن های فرهنگی و هنری بروجرد با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در مذاکرات گفت: حمایت رهبر معظم انقلاب موجب حضور مقتدرانه تیم مذاکره کننده هسته ای در میز مذاکرات بود.

 

وی توافق هسته ای را حاصل حمایت و رهنمود های رهبر معظم انقلاب در حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای دانست و افزود: تیم مذاکره کننده هسته ای با مقاومت عزتمندانه توانست خواسته های خود را محقق سازد.

 

نماینده مردم بروجرد و رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان این که رهنمودهای رهبر معظم انقلاب همواره راهگشای مشکلات است، خاطرنشان کرد: تبعیت از سخنان رهبر فرزانه انقلاب در عرصه های گوناگون رمز موفقیت و چراغ راه کشور است.

 

بروجردی با بیان این که طرف مذاکره کننده هسته ای نیازمند ما هستند، عنوان کرد: در این راستا مقاومت در برابر زیاده خواهی آنان همچنان ضروری است.

 

وی یادآور شد: به برکت دین مبین اسلام و در سایه زعامت و رهبری امـــام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، کشور و نظام ما همواره در مسیر درست حرکت کرده و روز به روز بر قدرت و عظمت آن افزوده می شود.

 

بروجردی با یادآوری دسیسه های دشمن در طول تاریخ و هجمه های فرهنگی تصریح کرد: تاکنون  نظام جمهوری اسلامی ایران توانسته عزتمندانه و پر افتخار در برابر خواسته های نابجای دشمنان ایستادگی کند و از منافع به حق خویش به درستی دفاع کند و در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب همچنان موفق خواهد بود.

 

فرهنگ بستر رشد و توسعه جامعه است

نماینده مردم بروجرد و رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی فرهنگ را بستر رشد و توسعه جامعه بیان کرد و افزود: اصحاب فرهنگ و هنر سربازان مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان هستند.

 

وی با بیان این که زبان هنر تأثیر فراوانی در انتقال ارزش ها دارد، اظهار داشت: با محوریت زبان هنر باید جذب جوانان و تلاش برای بصیرت افزایی در جامعه مورد توجه قرار گیرد.

 

بروجردی فرهنگ و هنر را مهم ترین ابزارجهت مقابله با دسیسه های دشمنان دانست و عنوان داشت: تقویت فرهنگ دینی و فرهنگ بومی در جهت توسعه جامعه امری ضروری است.

 

وی خاطرنشان کرد: تقویت فرهنگ دینی و فرهنگ بومی در جامعه سدی محکم در برابر دسیسه های دشمنان ایجاد خواهد کرد./9459/پ202/ج

ارسال نظرات