۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۲۷۵۸۶۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:

حرکت جاهلانه آل سعود در حمله به یمن لکه ننگی بر تاریخ این رژیم است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با اشاره به این‌که مردم یمن کسانی هستند که خواهان استقلال با محوریت ارزش‌های دینی در سطح جامعه هستند، گفت: حرکت جاهلانه آل سعود در راه‌اندازی جنگ نیابتی علیه یمن لکه ننگی در تاریخ این رژیم است.
حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستاني، مديرکل تبليغات اسلامي بوشهر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر پیش از ظهر امروز در دیدار با شواری هیأت مذهبی شهرستان بوشهر  به نامگذاری هفته آخر ماه رمضان به هفته همبستگی با مردم یمن اشاره کرد و گفت: رژیم آل سعود با حمایت رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار به راه اندازی جنگ نیابتی در یمن اقدام کرده است و در این نبرد به جای این که رضایت پروردگار را در نظر بگیرد در جهت کسب رضایت رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای ظالم گام بر می دارد.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ادامه داد: دشمنان اسلام در طراحی های خود برای منطقه نقشه های شوم مختلفی را طراحی و عملی می‌کنند و پس از پرورش و تجهیز گروه‌ها و جریانات تکفیری و عدم موفقیت آنان مجبور شدند، رژیم آل سعود را وارد جنگ با یک کشور مسلمان کنند تا با راه‌اندازی کشتار بین مسلمین بتوانند حیات خلوتی در منطقه برای خود ایجاد کنند.
 
وی ادامه داد: هفته آخر ماه رمضان به عنوان هفته همبستگی با مردم مسلمان یمن نامگذاری شده است، مردم یمن کسانی هستند که خواهان استقلال با محوریت ارزش‌های دینی در سطح جامعه هستند و یک روحیه انقلابی و استکبارستیزی در وجود آنها ایجاد شده و از همین رو خواهان تشکیل نظامی مبتنی بر تعالیم الهی و معنوی هستند.
 
حجت الاسلام سروستانی تصریح کرد: متأسفانه رژیم پادشاهی سعودی در یک حرکت جاهلانه و ظالمانه دست به راه اندازی یک جنگ نیابتی در منطقه زده و با حمایت همه جانبه غرب به ویژه رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایتکار اقدام به راه اندازی جنگی کرده است که عمده استراتژی ها و حمایت های تسلیحاتی و ابزار نظامی مستقیم آن از سوی صهیونیسم و آمریکا در حال انجام است و با این اقدام لکه ننگینی در تاریخ برای خود به یادگار گذاشته اند.
 
وی با بیان این که رژیم خائن و جنایتکار آل سعود باید بداند که قدرت های استکباری و صهیونیستی در تلاش هستند تا با ایجاد جنگ های نیابتی در منطقه حیات خلوت امنی برای خود در منطقه ایجاد کنند، افزود: جامعه مسلمانان و به ویژه شیعیان از این اقدام حکومت آل سعود متنفرند و خواستار دست کشیدن حکومت آل سعود از اقدام وقیحانه هستند.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر تأکید کرد: امروزه مهم‌ترین بلایی که در جامعه اسلامی وجود دارد رژیم غاصب و نامشروع صهیونیستی است که متأسفانه بعضی از کشورهای اسلامی به جای این که اسلحه را به سمت و سوی این دشمن بشریت بکشند به جان مسلمانان افتاده اند تا بلکه بتوانند رضایت آمریکای ظالم و رژیم غاصب صهیونیست را جلب کنند و از رضایت پروردگار غافل شده اند.
 
وی افزود: رژیم آل سعود به جای تلاش در راه کسب رضایت خداوند متعال در جهت کسب رضایت دشمنان اسلام حرکت می کند.
 
حجت الاسلام سروستانی با اشاره به حدیث نبوی «مَن اَصبَحَ وَ لَم یَهتَمَّ بِاُمورِ المُسلِمینَ فَلَیسَ بِمُسلِم» اظهار داشت: همه اقشار مختلف مسلمانان باید ضمن اعلام همبستگی با مردم مظلوم یمن و محکومیت رژیم آل سعود وظیفه شرعی و دینی خود را انجام دهند./846/پ202/ح
ارسال نظرات