۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۲۷۵۸۷۲
حسینی در گفت‌و گو با رسا:

مجلس با دقت متن برجام را بررسی خواهد کرد

خبرگزاری رسا ـ عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: هرکجا که نمایندگان در بررسی متن برجام، عدول ازخطوط قرمز را در این توافق مشاهده کنند، می توانند نظرات خود را ارائه و برخورد کنند.
سيد باقر حسيني نماينده زابل

سید باقر حسینی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، با اشاره به جلسه امروز مجلس با حضور وزیر امور خارجه و با بیان اینکه آقای ظریف تا حدودی توانست در گزارش خود در مجلس شورای اسلامی، ابهامات موجود در برجام را برطرف کند، اظهار کرد: البته دغدغه های برخی نمایندگان هم بجا است و همانگونه که ما در گذشته به آمریکایی ها اعتماد نداشتیم، امروز نیزبه آنها اعتماد نداریم.

 

وی تصریح کرد: در حال حاضر تنها اشکالاتی که به متن برجام بوده است بحث بازدید از مراکز نظامی و بحث موشکی ایران بوده است که در بحث موشکی توضیح دادند محدودیت در ارتباط با موشک هایی است که قدرت حمل کلاهک هسته ای دارند، خواهد بود که ما از ابتدا نیز بدنبال این قدرت نبوده و نخواهیم بود.

 

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این که متن برجام در مجلس شورای اسلامی نیزبه دقت مورد بررسی قرار خواهد گرفت، افزود: هرکجا که نمایندگان عدول ازخطوط قرمز را در این توافق مشاهده کنند، می توانند نظرات خود را ارائه کنند.

 

لازم به ذکر است محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه و علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی ایران با حضور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی گزارشی از مذاکرات صورت گرفته با 1+5 را ارائه و به تشریح متن برجام و قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل پرداختند. /858/ت302/ج

ارسال نظرات