۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۱
کد خبر: ۲۷۵۹۳۴
همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق؛

پیکر 43 شهید غواص در مازندران و گلستان تشییع می شود

خبرگزاری رسا ـ همزمان با سالروز شهادت امام جعفرصادق(ع)، پیکر مطهر 43 شهید غواص تازه تفحص شده در استان های مازندران و گلستان تشییع می شود.
تشييع پيکر شهدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، همزمان با سالروز شهادت امام جعفرصادق(ع)، رییس مذهب تشیع مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای غواص تازه تفحص شده در استان های مازندران و گلستان برگزار می شود.

 

بر اساس این گزارش، 43 شهید از 175 غواص شهید تازه تفحص شده متعلق به استان‌های مازندران و گلستان هستند که از این تعداد سی تن از این شهدای گرانقدر متعلق به استان مازندران و 13 تن آنان متعلق به گلستان هستند، که 13 مرداد ماه وارد استان مازندران خواهند شد.

 

این گزارش می افزاید؛ سه نفر از شهدای غواص گلستان شناسایی شده اند و ده نفر آنان گمنام به خاک سپرده می شوند و همچنین 22 تن از سی شهید استان مازندران گمنام دفن خواهند شد.

 

بر اساس این گزارش؛ قرار است پیکر پاک و مطهر این شهدای هشت سال دفاع مقدس در تعدادی از شهرستان‌های استان‌های مازندران و گلستان بر دستان مردم شهید پرور تشییع شود و همه همچنین شهدای گرانقدر در سراسر شهر های استان مازندران طواف داده خواهند شد.

 

گفتنی است؛ همزمان با شب شهادت امام صادق علیه السلام مراسم شب وداع با حضور 50 هزار نفر از مردم مؤمن و خداجوی استان مازندران در شهرستان ساری صورت می گیرد./950/پ203/ب1

ارسال نظرات