۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۶
کد خبر: ۲۷۵۹۴۲
از سوی مؤسسه فرهنگی تبیان؛

طرح تابستانی نوجوان، همت، ظهور برگزار می‌شود

خبرگرازی رسا ـ مسؤول آموزش مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت تبیان از اجرای طرح تابستانی نوجوان، همت، ظهور در این مؤسسه خبر داد و گفت: استفاده بهینه از اوقات فراغت دانش آموزان یکی از مهم‌ترین اهداف هر کانون فرهنگی، تربیتی و آموزشی است.
کانون تبيان
محمد کویتی‌پور، مسؤول آموزش مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت تبیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا از  اجرای طرح تابستانی نوجوان، همت، ظهور در این مؤسسه خبر داد و گفت: استفاده بهینه از اوقات فراغت دانش آموزان یکی از مهم‌ترین اهداف هر  کانون فرهنگی، تربیتی و آموزشی است.
 
کویتی‌پور بیان کرد: مؤسسه تبیان سابقه  برگزاری بیش از 30 دوره طرح‌های تابستانی و رمضان و فرهنگ عاشورا را دارد که بیش از 1200 دانش آموز از این طرح‌ها استقبال کرده‌اند.
 
مسؤول آموزش مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت تبیان ابراز کرد: امسال نیز طرح تابستانی نوجوان، همت، ظهور  از سوی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت تبیان در حال اجرا است و  این طرح شامل برنامه‌های آموزشی، کلاس‌های مهارتی، فرهنگی، پشتیبانی، ورزش و تفریح می‌شود.
 
وی در ادامه سخنانش به برنامه‌های آموزشی این طرح اشاره کرد و گفت: برگزاری کلاس‌های آموزشی با موضوعات قصه‌های قرآنی، تدریس کتاب الفبا تا خدا، تدریس کتاب 30 نشانه یک راه، حفظ موضوعی، حفظ ترتیبی، روخوانی و روان‌خوانی، ترجمه و مفاهیم آیات قرآن کریم، تجوید مقدماتی و تکمیلی، احکام، گناه شناسی و کلاس اخلاق از جمله این برنامه‌ها است.
 
کویتی‌پور اظهار داشت: برنامه‌های مهارتی طرح تابستانی نوجوان،همت،ظهور  شامل کلاس‌های ICDL، فتوشاپ، تدوین و برنامه نویسی کامپیوتری  می‌شود.
 
وی به برگزاری برنامه‌های فرهنگی کانون فرهنگی تبیان در ماه رمضان امسال اشاره کرد و افزود: برگزاری مراسم جزء خوانی همه روزه با حضور قاریان برجسته استان، اجرای مسابقات قرآنی شامل ترتیل خوانی قرآن کریم، اذان، حفظ، برگزاری اعتکاف دانش آموزی، احیای شب قدر از برنامه‌ها فرهنگی این طرح تابستانه بوده است.
 
مسؤول آموزش مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت تبیان  عنوان کرد: افطاری دسته جمعی دانش آموزان، افطاری ساده همه روزه نمازگزاران و سحری شب زنده داران شب‌های قدر از جمله برنامه‌ها پشتیبانی مؤسسه فرهنگی تبیان در ماه رمضان بود.
 
وی در ادامه سخنانش به فعالیت‌های ورزشی و تفریحی طرح تابستانه اشاره کرد و گفت: اجاره سالن ورزشی و پینگ‌پنگ و فوتبال دستی، سالن فوتسال، استخر، والیبال، اجرای برنامه گیم نت برای دانش‌آموزان و برگزاری مسابقات ورزشی فوتبال دستی، تنیس روی میز، فوتسال از جمله برنامه‌های ورزشی این مؤسسه است.
 
کویتی‌پور ابراز داشت: برگزاری اردوی میان دوره، اردوی کاشان و اردوی مشهد پایان دوره از برنامه‌های تفریحی این مؤسسه است.
 
مسؤول آموزش مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت تبیان با بیان این که امسال150نفر در طرح تابستانی نوجوان، همت، ظهور این مؤسسه شرکت کرده‌اند، گفت:  70 نفر از مقطع ابتدایی، 30 نفر از  مقطع راهنمایی و 40 نفر مقطع دبیرستان در این طرح حضور دارند.
 
کویتی‌پور بیان کرد: در این طرح 800 ساعت کلاس آموزشی به مدت 40 روز، 150 ساعت ورزش و برنامه تفریحی، هر روزه  20 کلاس آموزشی و مهارتی با اساتید مجرب و برگزاری 120 ساعت کلاس مهارتی در حال برگزاری است./998/ت302/ی
ارسال نظرات