۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۴
کد خبر: ۲۷۵۹۴۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی:

تبلیغ نقش مهمی در خنثی کردن هجمه‌های فرهنگی دشمن دارد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام عظیمی با اشاره با اهمیت و جایگاه تبلیغ، گفت: تبلیغ علوم و معارف دینی با توجه به هجمه سنگین فرهنگی دشمن بر روی نسل جوان، از اهمیت بالایی برخوردار است.
حجت الاسلام عظيمي، مديرکل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي

حجت الاسلام حمید عظیمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره با اهمیت و جایگاه تبلیغ، گفت: تبلیغ علوم و معارف دینی با توجه به هجمه سنگین فرهنگی دشمن، با نشانه رفتن نسل جوان امروز از اهمیت بالایی برخوردار است.

 


وی با اشاره به اوقات فراغت و بی کاری جوانان و نوجوانان، گفت: این اهمیت در فصل تابستان به جهت اوقات فراغت نوجوانان و جوانان از اهمیت دوچندانی برخوردار است، از این رو اگر متوجه این فرصت نباشیم، تبدیل به یک نقمت و مصیبت خواهد شد.

 


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، ادامه داد: در این راستا در ارتباط با سازمان های درگیر با مسائل عقیدتی و دینی، سازمان تبلیغات مشغول برگزاری دوره طرح تابستانی هسته های فرهنگی با عنوان بوستان های نماز است
.

 


وی تصریح کرد: مربیان عقیدتی از طریق اعزام دفتر تبلیغات اسلامی در مناطق مختلف شهری و روستایی اقدام به برگزاری این طرح کرده اند.

 

حجت الاسلام عظیمی تأکید کرد: از این میان اعزام 50 مبلغ روحانی را به روستاهای استان داشته ایم که در آنجا مستقر و به تبلیغ معارف دینی اشتغال دارند، در سطح شهر ها نیز تنها اعزام مربیان عقیدتی برای اجرای طرح مذکور بوده است.

 


وی خاطرنشان کرد: در کنار برنامه های ذکر شده، ترویج سبک زندگی و فرهنگ اسلامی جهت مقابله با سبک زندگی غربی و جلوگیری از نفوذ و نشر افکار خود، با گفتمان سازی نیز مورد توجه قرار گرفته است.

 


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، ادامه داد: در کنار برنامه های عقیدتی، برنامه های تفریحی اعم از اردو، ورزش و دیگر برنامه های تفریحی نیز مورد نظر قرار گرفته است.

 


وی خاطرنشان کرد: افزون بر آنچه ذکر شد، با همکاری آموزش و پرورش نیز مبلغانی را برای مکان های مورد نیاز آن ها ارسال کرده ایم./854/ت302/ب4

ارسال نظرات