۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۲۷۶۰۲۹
امام جمعه گیلانغرب:

استکبارستیزی ملت ایران قابل مذاکره نیست

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه گیلانغرب با تأکید بر عدم تغییر مواضع ایران نسبت به مستکبران، گفت: استکبارستیزی ملت ایران قابل مذاکره نیست و ملت ایران همواره در جبهه مقابل مستکبران حضور دارد.
حجت الاسلام محمد طه مهري

حجت الاسلام محمد طه مهری، امام جمعه گیلانغرب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با اشاره به حضور ارزشمند رهبر معظم انقلاب و راهنمایی ها و حمایت های ایشان از جوانان در جهت پیشرفت در زمینه های مختلف، عنوان داشت: ملت ایران به پشتوانه رهبری فرزانه و عالم، در تمام زمینه ها موفق بوده و توفیقات الهی فراوانی کسب کرده است، رهبر معظم انقلاب همواره با سیاست ها و دوراندیشی های لازم، زمینه جلوگیری از خدعه‌ها و تفرقه ها در کشور را فراهم آورده است.


وی پیشرفت در زمینه انرژی هسته ای را نیز مرهون راهنمایی‌ها و حمایت‌های رهبر به دانش جوانان دانست و ابراز کرد: در حال حاضر موفقیت در توافق هسته‌ای در سایه هدایت و حمایت های رهبر گرانقدر میسر شد و باید مجددأ تأکید کرد که این توافق به معنای اصلاح روابط میان ایران و آمریکا نیست.


حجت الاسلام مهری ادامه داد: استکبارستیزی ملت ایران و دفاع از حقوق مظلومان و ستم‌دیدگان جهان به هیچ عنوان قابل مذاکره نیست و یکی از آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران استکبارستیزی است و این دوران پایان ناپذیر است، ایران همواره در جبهه مقابل مستکبران جهان حضور دارد.


امام جمعه گیلانغرب با تأکید بر عدم اعتماد به طرف مقابل در مذاکرات، ابراز کرد: مردم همواره باید با بی‌اعتمادی به طرف مقابل بنگرند، زیرا بدعهدی آن ها بارها به جهانیان ثابت شده است، روند پیشرفت مذاکرات و دستیابی به یک جمع بندی نباید سبب گمان اشتباه کشور ها نسبت به ایران درباره تغیییر مواضع ما نسبت به مستکبران جهان شود، ما همواره در زمینه استکبار اختلافات اساسی و ریشه ای با دشمنان داریم.


وی با تقدیر از عملکرد تیم مذاکره‌کننده هسته ای، تصریح کرد: تأیید تیم مذاکره کننده از سوی رهبر معظم انقلاب، نشان از اعتماد به آن ها است، تلاش های تیم مذاکره کننده شایسته تقدیر است، اما در صورت دستیابی به توافق نباید انتظار حل شدن تمام مشکلات اقتصادی کشور را داشت.


حجت الاسلام مهری افزود: زمینه بسیاری از مشکلات اقتصادی در داخل کشور بوده و حل آن ها منوط به تکیه بر استعدادهای داخلی و سرمایه گذاری در نقاط مختلف کشور و بکارگیری اقتصاد مقاومتی است.


وی درباره شفاف‌سازی روابط ایران با رژیم صهیونیستی اظهار داشت: سیاست های کشور ایران هیچگاه در قبال رژیم غاصب و منفور اسرائیل تغییر نخواهد کرد و دیگر کشور ها بدانند که ایران همواره در راستای اصول و اعتقادات خود گام برداشته و سیاست ها و منش کشور در قبال اسرائیل و دیگر مستکبران تغییر نخواهد کرد.


امام جمعه گیلانغرب در پایان اظهار کرد: دشمنان در مقابل مقاومت مردم ایران تسلیم شدند و به این نتیجه رسیدند که نمی توانند با تحریم و فشار، ملت ایران را مجبور به تسلیم کنند، مذاکرات هسته ای حقانیت ملت ایران را به اثبات رساند و موجب شد حق هسته ای ایران در جهان به رسمیت شناخته شود./857/ت302/ح

ارسال نظرات