۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۷
کد خبر: ۲۷۶۱۲۵
مدیر حوزه‌ علمیه خواهران استان بوشهر خبر داد؛

آغاز به کار اساتید ثابت برای نخستین بار در مدارس علمیه خواهران استان بوشهر

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه‌ علمیه خواهران استان بوشهر گفت: یکی از برنامه‌های مهم مدیریت حوزه علمیه خواهران استان بوشهر، ساماندهی و ارتقاء سطح علمی اساتید مدارس علمیه است و در این راستا اساتید ثابت برای نخستین بار در استان اجرایی شد و در سال پیش رو فعالیت خود را آغاز می‌کنند.
اساتيد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت‌الاسلام یوسف جمالی، مدیر حوزه‌ علمیه خواهران استان بوشهر پیش از ظهر امروز در حاشیه ارزیابی علمی و مهارتی داوطلبان تدریس در مدارس علمیه خواهران استان، در جمع خبرنگاران گفت: ارزیابی علمی و مهارتی داوطلبان تدریس در مدارس علمیه خواهران به‌ منظور سنجش سطح علمی، مهارتی و رفتاری آنان به دو روش ارزیابی بدو خدمت(گزینشی) و ارزشیابی حین تدریس مطابق مواد آیین‌نامه جذب و گزینش انجام شد.


وی ادامه داد: این ارزیابی آثار مختلفی از جمله سطح‌بندی اساتید، صدور مجوز تدریس، ارتقاء به رتبه‌های تعیین‌شده و آموزش‌های تکمیلی را دارد که در مقاطع سطح دو و سطح سه صورت گرفت.

 

مدیر حوزه‌ علمیه خواهران استان بوشهر اظهار داشت: این اساتید بعد از ارزیابی، مجوز دروس را گرفته و از مهرماه در مدارس علمیه مشغول تدریس می‌شوند.


حجت‌الاسلام جمالی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های مهم مدیریت حوزه علمیه خواهران استان بوشهر، ساماندهی و ارتقاء سطح علمی اساتید مدارس علمیه است و در این راستا اساتید ثابت برای نخستین بار در استان اجرایی شد و در سال پیش رو فعالیت خود را آغاز می‌کنند./846/پ203/ح

ارسال نظرات