۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۸
کد خبر: ۲۷۶۱۵۱
برای نخستین بار در کشور صورت گرفت؛

انتصاب نخستین مشاور قرآنی استاندار آذربایجان شرقی

خبرگزاری رسا ـ مجید باوردی، دارای دکتری الهیات و معاون فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه ای تبریز در حکمی از سوی استاندار استان آذربایجان شرقی به عنوان مشاور استاندار در امور قرآنی منصوب شد.
مجيد باوردي مجيد باوردي مجيد باوردي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، مجید باوردی، دارای دکتری الهیات و معاون فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه ای تبریز در حکمی از سوی اسماعیل جبارزاده استاندار استان آذربایجان شرقی به عنوان مشاور استاندار در امور قرآنی منصوب شد.
 
وی سابقه تدریس در حوزه های علمیه تبریز از جمله مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) تبریز را دارد و از فعالان عرصه قرآنی در سطح شهر تبریز با سابقه طولانی و چندین ساله است.
 
باوردی در حال حاضر نیز در عرصه قرآن و ترویج معارف دینی سعی و کوشش مداوم خود را داشته و در این عرصه از فعالان مهم و تأثیرگذار استان و منطقه شمال غرب محسوب می شود.
 
بنابر این گزارش، از جمله اهداف این انتصاب ارتقای فرهنگ قرآنی میان کارکنان اداری و ترویج فرهنگ دینی بر اساس آموزه های قرآن و رسیدن به حد مورد انتظار مقام معظم رهبری است.
 
گفتنی است، این امر برای نخستین بار در سطح کشور اتفاق افتاده و در استان های دیگر انتصاب مشاور امور قرآنی برای استانداران سابقه نداشته است، بنابراین تبریز، شهر اولین ها بار دیگر پرچم دار یکی دیگر از حرکت های فرهنگی و دینی در کشور شده، امید است از این طرح استانداری سایر استان ها الهام گیرند.
 
 در حکم جناب آقای مجید باوردی چنین آمده است: با تقدیم احترام نظر به مراتب تعهد و تجارب جنابعالی در حوزه فعالیتهای قرآنی، به موجب این ابلاغ جنابعالی را به عنوان«مشاور امور قرآن کریم و توسعه فرهنگ قرآن و عترت» منصوب می‌کنیم.
 
هچنین در بخش دیگری از این حکم تصریح شده است: امید است درپرتو کلام ا... مجید و توجهات حضرت ولی عصر (عج)، با همکاری دستگاههای فعال در حوزه قرآن و همچنین با همدلی و همراهی کلیه خادمان و موسسات قرآنی استان، همت نموده و مسیر دستیابی به اهداف و چشم انداز مدنظر مقام معظم رهبری و سیاست های دولت تدبیر و امید را هموارتر کنید.
 
جبارزاده در این حکم ضمن آرزوی توفیق برای مجید باوردی، ابراز داشته: بستر سازی و فراهم سازی زمینه های انس بیشتر با کلام وحی در جهت ارتقای فرهنگ قرآنی کارکنان محترم استان مورد انتظار است./854/پ203/ح
ارسال نظرات