۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹
کد خبر: ۲۷۶۱۸۶
مسؤول بسیج امور طلاب قزوین:

امنیت، هویت ملی ما است

خبرگزاری رسا ـ‌ مسؤول بسیج امور طلاب قزوین با بیان این‌که امنیت ما هویت ملی ما است، گفت: خطوط قرمز نظام باید حفظ شود و غنی سازی یکی از خطوط قرمز ما است.
حجت الاسلام ابوالفضل مصطفايي

حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی مسؤول بسیج امور طلاب قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، درباره مذاکرات هسته‌ای، گفت: طبق قرآن کریم استکبار ستیزی باید همیشه وجود داشته باشد و هرگز از بین نرود، ما بعد از مذاکرات هسته‌ای دست از مبارزه با استکبار بر نخواهیم داشت.

 

مسؤول بسیج امور طلاب در ادامه بیان کرد: راه ما راه پیامبر گرامی اسلام(ص) است و پیامبر هرگز دست از استکبار ستیزی برنداشت ما هم هرگز دست از مبارزه با مستکبران برنخواهیم داشت.

 

این کارشناس دینی با اشاره به رهنمودهای رهبر انقلاب به تیم مذاکره کننده ابراز داشت: طرف مقابل ما حیله گر و به فکر منافع خودشان هستند مواظب باشید آمریکایی ها خودشان بیشتر از ما نیاز به این توافق دارند.

 

وی در ادامه اظهار داشت: اوباما برای انتخابات دوره‌های دیگر نیاز دارد که بیان کند این توافقات و نتایج در دوره ریاست جمهوری من اتفاق افتاده است.

 

حجت‌الاسلام مصطفایی با بیان این‌که امنیت ما هویت ملی ما است عنوان کرد: امنیت و نظام اسلامی ما ارزان به دست نیامده است آنها بعد از عکس گرفتن از دانشمندان هسته‌ای ما اقدام به ترور دانشمندان هسته‌ای ما کردند.

 

مسؤول بسیج امور طلاب در ادامه ابراز کرد: خطوط قرمز نظام باید حفظ شود و غنی سازی یکی از خطوط قرمز ما است عزت و عظمت ایران یکی از خطوط قرمز ما می‌باشد و بازرسی از مراکز نظامی ما جزء خطوط قرمز ما است.

 

حجت الاسلام مصطفایی در پایان گفت: آمریکا بعد از بازرسی از مراکز عراق و متوجه شدن ماهیت عراقی‌ها به آنجا حمله کردند و چه تضمینی وجود دارد که بعد از بازدید از مراکز هسته‌ای ما به مراکز ما حمله و خطراتی را برای کشور ما ایجاد نکنند./838/ت303/ب4

ارسال نظرات