۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳
کد خبر: ۲۷۶۱۹۰

آغاز پذیرش مدرسه علمیه طالبیه تبریز در سطح 2 و 3

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه طالبیه تبریز، از پذیرش طلاب در سطح دو و سه این مدرسه از روز شنبه 3 مرداد خبر داد.
مدرسه طالبيه تبريز
حجت الاسلام محرم صادقیان، مدیر حوزه علمیه طالبیه تبریز، در گفت‌‌و‌‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، اظهار داشت: این مرکز علوم اسلامی برای سال تحصیلی جدید 94-95 از علاقه مندان به تحصیل در سطوح 2 و 3 حوزه نام نویسی به عمل می آورد.
 
 
 
وی خاطر نشان کرد: دارا بودن صلاحیت اعتقادی، اخلاقی و اجتماعی، دارا بودن حداقل معدل کل 16 و معدل 15 در دروس اصلی پایه ششم، قبولی در آزمون شفاهی، تعهد به انجام فعالیت های علمی و پژوهشی و موافقت مدرسه محل تحصیل از جمله مهم ترین شرایط نام نویسی برای طلاب سراسر کشور است.
 
 
 
حجت الاسلام صادقیان ادامه داد: علاقه مندان برای نام نویسی می توانند از شنبه سوم تیر به معاونت آموزشی حوزه علمیه طالبیه واقع در تبریز، خیابان شهید مطهری(راسته کوچه) جنب مسجد جامع مراجعه کنند.
 
 
 
وی افزود: پذیرش تنها از طلاب حوزه های علمیه شمالغرب صورت خواهد گرفت، طلابی که در مدارس فاقد سطح دو و یا سه مشغول به تحصیل بوده اند می توانند با احراز شرایط پذیرش این مدرسه از ابتدای سال جدید تحصیلی در این مدرسه حضور یابند.
 
 
 
مدیر مدرسه طالبیه تبریز با اشاره به آمار پذیرش این مدرسه، افزود: تعداد پذیرش طلاب در سال جاری تحصیلی از میان متقاضیان، 50 نفر خواهد بود، که متقاضیان تحصیل در این مدارس بعد از پذیرش به تحصیل در سطح دو یا سه خواهند پرداخت.
 
 
 
وی آغاز سال تحصیلی جدید در مدرسه علمیه طالبیه را 19 شهریور عنوان کرد و افزود: امیدواریم سال جاری نیز با همدلی و همزبانی میان طلاب و مسؤولان مدرسه طالبیه سالی پر از برکات علمی و معنوی باشد تا فصلی جدید برای این مدرسه علمیه تاریخی طالبیه رقم خورد./854/ت302/ب4
ارسال نظرات