۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۲۷۶۲۰۵

همایش تجلیل از ستادهای نماز جمعه لرستان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه لرستان از برگزاری همایش تجلیل از ستادهای نماز جمعه استان با حضور رییس ستادهای نماز جمعه کشور خبر داد.
حجت الاسلام موسوي، مسؤول کانون هاي مساجد لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید علی موسوی، مسؤول نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه لرستان، صبح امروز در دومین روز از گردهمایی مسؤولان ستادهای نماز جمعه استان گفت: روشنگری و بصیرت افزایی ملت اسلامی از دستاوردهای ارزشمند نماز عبادی سیاسی جمعه است.

 

وی با اشاره به این که در نماز عبادی سیاسی جمعه مردم مسلمان به تقوا دعوت می شوند، افزود: چهره نفاق و منافق در سنگر نماز جمعه افشا می شود.

 

حجت الاسلام موسوی با برشمردن برنامه های استان لرستان در راستای سالروز نخستین اقامه نماز جمعه بیان داشت: در طول این هفته برنامه های متنوعی برگزار خواهد شد.

 

وی با بیان این که در این ایام همایش تجلیل از ستادهای نماز جمعه لرستان برگزار می شود، یادآور شد: این همایش با حضور حجت الاسلام سیاح، رییس ستاد های نماز جمعه کشور برگزار می شود.

 

مسؤول نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه لرستان تجلیل از اعضای نهاد نماز جمعه در شهرهای استان، حضور اعضای شورای اداری در دفتر ائمه جمعه شهرستان ها و تجلیل از اعضای فعال عضو ستاد نماز را از جمله برنامه های اجرایی به مناسبت گرامیداشت سالروز نخستین اقامه نماز جمعه عنوان کرد.

 

وی یادآور شد: مسابقات فرهنگی در رابطه با نماز، مسابقات کتاب خوانی قرآنی و تجلیل از مؤذن، مکبر و مجریان نماز جمعه از دیگر برنامه های اجرایی در این هفته است.

 

حجت الاسلام موسوی تجلیل از ائمه جمعه استان و خانواده های آنان، تجلیل از مسؤولان ستادهای نماز جمعه و مسؤولان واحد های خواهران این ستاد را از دیگر برنامه های تدوین شده در هفته نماز جمعه بیان کرد./9459/پ202/ب4

ارسال نظرات