۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۲۷۶۲۶۵
استاد حوزه علمیه مازندران:

حفظ عزت و اقتدار نظام اسلامی نیازمند وحدت و همدلی داخلی است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران گفت: مردم ما به نحوی شایسته در برابر تحریم ها ایستادگی کرده و این همدلی و همزبانی با دولت سبب شد تا ایران هسته ای به رسمیت شناخته شود.
امام جمعه سرخرود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد، حجت الاسلام سید محمود موسوی آملی، استاد حوزه علمیه مازندران، امروز در جمع مردم شهر سرخرود، افزود: مردم ما به نحوی شایسته در برابر تحریم ها ایستادگی کرده و این همدلی و همزبانی با دولت سبب شد تا ایران هسته ای به رسمیت شناخته شود.


امام جمعه سرخرود با بیان این که دنیا باید بداند این توافق هسته ای دو طرفه است، بیان داشت: اگر طرف مقابل تمدید کرده و به تعهدات خود در این راستا عمل نکند ایران اسلامی هم با روحیه خودباوری برای سرنوشت خویش تصمیم عاقلانه می گیرد.


وی با اشاره به این که ایران اسلامی در جایگاه عزت و اقتدار قرار دارد، تصریح کرد: نظام اسلامی توانسته است به پیشرفت و توسعه دست یافته و به دستاوردهای گرانقدری دست پیدا کند.


حجت الاسلام موسوی آملی با تاکید بر این که بهره گیری از رهنمودهای ولایت فقیه زمینه ساز عزت و اقتدار نظام اسلامی است، گفت: باید رهنمودها و تدابیر ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی را سرلوحه امور خود قرار داده تا بتوانیم به تعالی برسیم.


استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به اوضاع کشورهای اسلامی، بیان داشت: وضعیت کشورهای اسلامی از نظر ظلم و ستم در مقابل دیدگان سازمان های بین المللی قرار دارد ولی آن ها سکوت کرده و اقدامی نمی کنند.


امام جمعه سرخرود، ادامه داد: مدعیان حقوق بشر و سازمان مرتبط تنها این برادر کشی ها را مشاهده کرده و هیچ گونه واکنشی از سوی خود نشان نمی دهند که نباید این گونه باشد.


وی با بیان این که ایستادگی ملت ایران عامل تعالی نظام اسلامی است، گفت: این یک امتحان بزرگ برای تمامی مذاکره کنندگان است و هیچ قدرتی نمی تواتد در دنیا بر عزم، همت، ایستادگی و استقامت دولت و ملت ایران خللی وارد کند.


حجت الاسلام موسوی آملی، خاطرنشان کرد: امروز آمریکا و غرب در بسیاری از قضایا دروغ گفته و فاجعه یمن را وارونه جلوه می دهند که با ادعای حقوق بشر بزرگ ترین و فجیع ترین حقوق بشر نادیده گرفته شده و یک کلمه هم به نفع مردم غزه، یمن، عراق و سوریه صادر نشده است./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات