۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۲۷۶۲۷۶
امام جمعه شهرستان پارس آباد:

سیاستگذاری در عرصه فرهنگ باید کارآمد و با دغدغه باشد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرستان پارس آباد با تاکید بر توجه نسبت به مسایل فرهنگی، گفت: سیاستگذاری در حوزه فرهنگی باید کار آمد بوده و نگاه ها به گسترش فرهنگ باید با دغدغه انجام شود.
حجت الاسلام رشادي، امام جمعه شهرستان پارس آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام سید سعید رشادی، امام جمعه شهرستان پارس آباد، عصر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با تاکید بر ضرورت توجه به مقوله فرهنگ در جامعه، خاطرنشان کرد: توجه به ارزش ها و آرمانهای دینی و ضرورت پیشرفت فرهنگی و عدالت اجتماعی و از طرفی اهمیت دادن به عرصه فرهنگی و اجتماعی مستلزم برنامه ریزی بلند مدت و صرف هزینه است.

 

وی افزود: سیاستگذاری در حوزه فرهنگی باید کار آمد بوده و نگاه ها به گسترش فرهنگ باید با دغدغه انجام شود در غیر این صورت امکان موفق شدن در این حوزه غیر ممکن خواهد بود .

 

رییس شورای فرهنگ عمومی تصریح کرد: آنچه که باید به عنوان الگوی فرهنگی به جامعه ارائه شود ملاک عمل منطقی، عادلانه و با اندیشه صحیح متولیان در این حوزه است که می تواند اثر گذار و در جذب حداکثری تاثیر گذار باشد. 

 

حجت الاسلام رشادی بیان داشت: گسترش فرهنگ و برنامه ریزی مناسب فرهنگی در جامعه عامل مناسبی برای مبارزه با آفت ها و آسیب های اجتماعی می شود.

 

امام جمعه شهرستان پارس آباد، اظهار داشت: ارائه الگوهای مناسب اجتماعی در جامعه از طریق برنامه های فرهنگی و هنری بسیار تاثیرگذار است.

 

وی تاکید کرد: مصوبات شورای فرهنگ عمومی باید به صورت دقیق اجرا شود تا از این طریق مشکلات موجود فرهنگی و اجتماعی رفع شود.

 

حجت الاسلام رشادی در ادامه  به دیدار اخیر شعرا و نویسندگان با وی اشاره کرد و از رییس ارشاد خواست تا نشست های مختلفی را با هنرمندان منطقه در محل دفتر امام جمعه تشکیل دهد تا از طریق تبادل افکار، مسایل مختلف مختلف فرهنگی ارائه شود./937/پ202/ب4

ارسال نظرات