۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۸
کد خبر: ۲۷۶۳۱۶
استاد حوزه علمیه قزوین:

دیوار بلندی از بی اعتمادی بین ما و آمریکایی ها کشیده شده است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه قزوین گفت: ما هرگز به زورگویان و تروریست‌های جهان اعتماد نمی‌کنیم و دیوار بلندی از بی اعتمادی بین ما و آمریکایی ها کشیده شده است که هرگز از بین نمی‌رود.
حجت الاسلام رسول نوروزي حجت الاسلام رسول نوروزي

حجت الاسلام رسول نوروزی استاد حوزه علمیه قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، درباره مذاکرات هسته‌ای، گفت: ما مبارزه با استکبار و مستکبران را ترک نخواهیم کرد و امروز شاهد این هستیم که مسلمانان در سرتاسر دنیا به بیداری اسلامی رسیده‌اند و به مبارزه با ظالمان برخاسته‌اند.

 

استاد حوزه علمیه با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، ابراز کرد: چه مذاکرات صورت بگیرد چه صورت نگیرد مبارزه ما با استکبار وجود دارد و از بین نخواهد رفت، ما حامی مظلومان و مستضعفان جهان هستیم.

 

وی در ادامه بیان کرد: دشمنی ما با آمریکا به خاطر این است که آنها خوی استبدادگری دارند و با اسلام و مقدسات آن مشکل دارند آنها ما را حامی تروریست می‌دانند و با نظام جمهوری اسلامی مشکل دارند.

 

این کارشناس دینی با بیان این‌که با انجام مذاکرات مبارزه ما تمام نمی‌شود تاکید کرد: آمریکایی ها از گذشته تا کنون ثابت کرده‌اند که قابل اعتماد نیستند و همیشه به فکر رسیدن به اهداف و منافع خودشان بوده‌اند و هر کجا احساس خطر کنند تعهدات خود را زیر پا می‌گذارند.

 

حجت الاسلام نوروزی عنوان کرد: ما به خاطر حفظ منافع جمهوری اسلامی ایران توافقات هسته‌ای را انجام داده‌ایم و هرگز با مستکبران دست دوستی نمی‌دهیم آمریکایی ها هم اعلام کرده‌اند که در تمام زمینه ها با جمهوری اسلامی ایران مشکل دارند.

 

استاد حوزه علمیه تصریح کرد: ما هرگز به زورگویان و تروریست های جهان اعتماد نمی‌کنیم، دیوار بلندی از بی اعتمادی بین ما و آمریکایی ها کشیده شده است که هرگز ازبین نمی‌رود.

 

وی با بیان این‌که نظام جمهوری اسلامی ایران از سوی حاکمی با کفایت اداره می‌شود تاکید کرد: اگر نظام جمهوری اسلامی تا کنون پا بر جا مانده و در برابر ظلم ها و تحریم ها سربلند بیرون آمده است به خاطر وجود بابرکت و مدبر رهبر معظم انقلاب است که در بحث مذاکرات خطوط قرمز را مشخص کردند.

 

این کارشناس دینی بیان داشت: هیچ گونه بازدیدی از مراکز هسته‌ای ما نباید صورت بگیرد و آنها حق مصاحبه با دانشمندان هسته‌ای ما را ندارند.

 

حجت الاسلام نوروزی در پایان گفت: ما خواهان تعامل با تمام کشورهای دنیا هستیم و به دنبال ساخت صلاح هسته‌ای نبوده و نیستیم ما به دنبال حفظ امنیت و آرامش در منطقه هستیم./838/ت302/ب4

ارسال نظرات