۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۳
کد خبر: ۲۷۶۳۲۱
معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان مرکزی:

طرح ضیافت الهی در 73 بقعه متبرکه استان مرکزی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با اشاره به برگزاری طرح ضیافت الهی در امامزادگان و بقاع متبرکه استان مرکزی، گفت: این طرح با هدف غنابخشی به برنامه های فرهنگی در 73 امامزاده و بقعه متبرکه شاخص سراسر استان برگزار شد.
حجت‌الاسلام سلطاني معاون فرهنگي و اجتماعي اداره کل اوقاف و امور خيريه استان مرکزي

حجت الاسلام اصغر سلطانی معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، با اشاره به برگزاری طرح ضیافت الهی در امامزادگان و بقاع متبرکه استان مرکزی اظهار کرد: این طرح با هدف غنابخشی به برنامه های فرهنگی در 73 امامزاده و بقعه متبرکه شاخص سراسر استان برگزار شد.


معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی بیان داشت: در راستای برگزاری این طرح ویژه برنامه های مختلف فرهنگی، عبادی و مذهبی پیش بینی شده بود که در طول این ایام به نحو مطلوبی به اجرا در آمد.


حجت الاسلام سلطانی با اشاره به اعزام مبلغان اظهار کرد: در راستای اجرای این طرح روحانیان مبلغ بومی و غیر بومی از حوزه های علمیه قم و استان به امامزادگان مجری طرح اعزام شدند.


بیش از 270 هزار نفر در طرح ضیافت الهی استان مرکزی شرکت کردند

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف استان مرکزی خاطرنشان کرد: در طول ماه مبارک رمضان حدود 272 هزار نفر در برنامه های طرح بویژه در مراسمات شبهای قدر در سراسر استان مرکزی مشارکت داشتند.


حجت الاسلام سلطانی، در ادامه با اشاره به برپایی نماز جماعت در بقاع مجری طرح در طول ماه مبارک گفت: جشن میلاد کریمه اهل بیت(ع) حضرت امام حسن(ع) نیز مصادف با نیمه ماه مبارک رمضان با اجرای برنامه های متنوع در 51 بقعه شاخص برگزار شد.


معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف استان مرکزی با اشاره به ترتیل خوانی و جزخوانی قرآن کریم در 25 بقعه متبرکه شاخص استان اضافه کرد: در کنار این مراسم جلسات تفسیر قرآن کریم نیز در 17 بقعه و امامزاده شاخص اجرایی شد.


حجت الاسلام سلطانی همچنین در ادامه خاطر نشان کرد: مراسم لیالی قدر در سطح 62 بقعه و شب شهادت و شام شهادت حضرت علی(ع) در 64 بقعه استان خبرداد.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف استان مرکزی در ادامه گفت: همچنین در قالب طرح ضیافت الهی 9 محفل انس با قرآن کریم با حضور محمود محمد یوسف عقل قاری برجسته مصری و 31 محفل نیز با حضور قاریان مطرح استانی و کشوری در امامزادگان شاخص سراسر استان مرکزی برگزار شد./842/ت302/ب4

ارسال نظرات