۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۸
کد خبر: ۲۷۶۳۵۲
مسؤول ستاد اقامه نماز جمعه ارومیه:

مسابقه عکاسی نماز در ارومیه برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول ستاد اقامه نماز جمعه ارومیه گفت: مسابقه انتخاب عکس برتر و اعطای جوایز به تصاویر برگزیده نماز از برنامه های ستاد اقامه نماز جمعه ارومیه است که علاقه مندان می توانند تا پنج مرداد نسبت به ارسال آثار خود اقدام کنند.
مسؤول ستاد اقامه نماز جمعه اروميه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام ابوذر حسنی، مسؤول ستاد اقامه نماز جمعه ارومیه امروز در مراسم تجلیل از خادمان نماز و گرامی داشت سالروز اقامه اولین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: در آستانه پنجم مرداد؛ سالروز اقامه نخستین نماز جمعه کشور از سوی مرحوم آیت الله طالقانی، قرار گرفته ایم و این مراسم بهانه ای شده است تا از خادمان نماز ارومیه تجلیل کنیم.

 

وی ادامه داد: برای تدارک مصلا و ساخت سازه ها، امسال سه هزار مترمربع موکت خریداری و نمازهای جماعت در طول ماه مبارک رمضان در شان نمازگزاران برگزار شد.

 

حجت الاسلام حسنی استقبال مردم از نمازهای جماعت امسال را عالی عنوان و اضافه کرد: مردم روزه دار ارومیه استقبال با شکوهی از نمازهای جماعت به ویژه نماز عید فطر کردند که جای بسی شکرگزاری است و خوشحالی که خدام هم توانستند در شان نمازگزاران خدمات ارائه دهند.

 

وی به تجلیل از خدام نماز تاکید و اظهار کرد: مجموعه خادمین به ویژه خدام جوان شناسایی شده اند و تحولات مصلا و اقدامات فرهنگی صورت گرفته از سوی همین خادمین جوان اتفاق افتاده است.

 

مسؤول ستاد اقامه نماز جمعه ارومیه ضمن تقدیر از هیات رزمندگان اسلام، گفت: در ماه مبارک رمضان به ویژه شب های قدر و نیز در روز نیمه شعبان استقبال مردم چشم گیر بود و مراسمات همگی به کمک هیات رزمندگان اسلام مدیریت و رهبری شد تا با شکوه و امنیت کامل برگزار شوند.

 

وی افزود: تلاش در جهت برگزاری بهتر نمازهای جمعه، هر هفته قبل از شروع آن خدام مصلا را شست وشو داده و نظافت می کنند که جا دارد امروز از مجموعه هایی که در این امر با ما همکاری کردند به ویژه مجموعه شهرداری تقدیر کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: هماهنگی با نیروی انتظامی در جهت رعایت امنیت و سهولت در کارها صورت گرفت و همکاری خوبی را شاهد بودیم.

 

وی به برخی از اقدامات صورت گرفته در مصلا جهت برگزاری بهتر نمازهای جماعت اشاره و اضافه کرد: با افتتاح چند درب اضطراری در جهت وصل نمازگزاران به صفوف جماعت و خروج اضطراری، خیلی از مشکلات ما حل شد، به ویژه در عید فطر این امکان فراهم شد که مردم به صفوف نماز وصل شوند و نماز عید با شکوه بیشتری خوانده شود.

 

حجت الاسلام حسنی رنگ آمیزی محوطه و درب و پنجره ها را از سایر برنامه ها دانست و افزود: اقدامات زیادی برای تعمیر و نظافت مصلا صورت گرفت که نقش مردم و همکاری آنان به ویژه خدام قابل تقدیر است.

 

وی به راه اندازی مسابقه عکاسی تا پنج مرداد اشاره و اضافه کرد: مسابقه انتخاب عکس برتر و اعطای جوایز به تصاویر برگزیده نماز از جمله برنامه های آتی ستاد است که علاقه مندان می توانند تا پنج مرداد آثار خود را به ستاد اقامه نماز جمعه ارومیه ارسال کنند./936/پ202/ب4

ارسال نظرات